شکار رنو آسترال ۲۰۲۲ نزدیک به رونمایی

رنو آسترال ۲۰۲۲ با ظاهری کاملاً جدید، بهار آینده در اروپا عرضه خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از موتور وان، تقریبا همزمان با اعلامیه دیروز شرکت رنو مبنی بر تغییر نام خودروی Kadjar به Austral، عکاسان خبری مستقر در اسپانیا به یک نمونه اولیه از کراس اوور کامپکت بعدی رنو برخورد کردند که البته با یک پوشش استتار شده بود. با این وجود، پیش بینی می‌شود که این خودرو ظاهر جدیدی داشته باشد. همراه با اعلام نام خودرو در این هفته، این برند فرانسوی فاش کرد که طول این کراس اوور ۴.۵۱ متر خواهد بود.

نوار‌های عمودی بالا و پایین جلو پنجره‌ها، نشان دهنده نمای جلویی با ابهتی است که با یک چراغ جلو شیک همراه است. همچنین احتمالا رنو بخش‌هایی از چراغ‌های عقب را پنهان کرده، زیرا بعید به نظر می‌رسد که چراغ‌های عقب این خودرو کوچک باشند. این خوشه‌ها احتمالاً مانند کراس اوور برقی مگان با نوار LED، به سمت درب عقب کشیده می‌شوند. به طور کلی، ظاهر بیرونی دارای لبه‌های بیشتری در مقایسه با Kadjar است که باعث می‌شود آسترال چابک‌تر به نظر برسد.

رنو آسترال ۲۰۲۲

هیچ عکسی از داخل این خودرو در این مجموعه وجود ندارد. از پیکربندی موتوری این خودرو نیز تا اینجا اطلاعاتی موجود نیست. رونمایی رسمی این خودرو دور نیست، زیرا شرکت رنو از بهار ۲۰۲۲ این خودرو را در سراسر اروپا به فروش خواهد رساند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.