مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت : دو سال است پیگیری می‌کنیم سوخت نیروگاه‌های اصلی کرمانشاه از طریق خط لوله تامین شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریدون یاسمی مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون به صورت روزانه و مستمر سوخت کافی در اختیار نیروگاه‌های برق استان قرار می‌گیرد، گفت : ذخیره اکثر نیروگاه‌ها در حال تکمیل شدن است و از نظر تامین سوخت نیروگاه‌ها در صدر کشور هستیم.

او با بیان اینکه هم اکنون ۱۰۰ درصد سوختی که تحویل نیروگاه‌ها می‌شود از طریق نفت‌کش‌ها است که گاهی مشکلاتی به همراه دارد، گفت : دو سال است پیگیریم سوخت مورد نیاز نیروگاه‌ها از طریق خط لوله به آن‌ها برسد که در صورت تحقق کار بزرگی است.

 یاسمی افزود: برای تامین سوخت مورد نیاز نیروگاه‌های استان هم از ظرفیت پالایشگاه کرمانشاه و هم از ظرفیت استان‌های دیگر استفاده می‌شود.

او نفت کوره (مازوت) تولیدی پالایشگاه کرمانشاه را یکی از بهترین انواع مازوت تولیدی توسط پالایشگاه‌های کشور دانست و افزود: این نفت کوره پایین‌ترین میزان گوگرد را دارد و از همین رو آلایندگی آن بسیار کمتر است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از آمادگی برای تامین سوخت مورد نیاز ژنراتور‌ها برای صنایع و ادارات خبر داد تا در صورت محدودیت و قطع برق با مشکل کمتری مواجه شوند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.