مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه،گفت : تمام جایگاه‌های سوخت کرمانشاه به سامانه هوشمند متصل شده و امکان سوخت‌گیری با بنزین ۱۵۰۰ تومانی در آن‌ها فراهم است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریدون یاسمی مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه با اشاره به اختلالی که از روز چهارشنبه (پنجم آبان) در جایگاه‌های سوخت سراسر کشور ایجاد شد و دسترسی به سامانه هوشمند و امکان استفاده از بنزین ۱۵۰۰ تومانی را دچار نقص کرد، گفت : از آن روز تاکنون با تلاش نیرو‌های شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه تمامی جایگاه‌های سوخت استان به تدریج به سامانه هوشمند متصل شدند.

او گفت : طی چند روز اول تمامی جایگاه‌های مهم و اصلی را به سامانه متصل کردیم و مابقی جایگاه‌ها به تدریج رفع نقص شدند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه افزود: اکنون تقریبا تمامی ۱۲۰ جایگاه سوخت استان به سامانه هوشمند متصل است و مردم می‌توانند در این جایگاه‌ها بنزین ۱۵۰۰ تومانی بزنند.

یاسمی افزود: فقط هفت، هشت جایگاه باقی مانده که مشکل فنی مربوط به خود آنهاست که در مسیر‌های اصلی هم نیستند و کار رفع نقص آن‌ها به زودی انجام خواهد شد. البته امکان استفاده از بنزین آزاد در این جایگاه‌ها وجود دارد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.