مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از تامین سوخت زمستانی مورد نیاز ۴۷ هزار خانوار مصرف کننده نفت سفید در استان خبر داد و گفت : مشکلی برای تامین کپسول گاز مایع مشترکین هم وجود ندارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریدون یاسمی مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با اشاره به وجود ۴۷ هزار خانوار مشترک نفت سفید در استان کرمانشاه، گفت : سوخت مورد نیاز برای فصل سرمای این مشترکین تامین و بر روی کارت بانکی سرپرستان خانوار شارژ شده است.

او گفت : هم اکنون ۴۰۰ فروشندگی فعال در مناطق مختلف استان داریم که خدمات را به مشترکین نفت سفید حتی در دور افتاده‌ترین نقاط استان ارائه می‌دهند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با بیان اینکه مشکلی برای تامین کپسول‌های گاز مایع نیز وجود ندارد، افزود: قیمت مصوب هر کپسول گاز برای کسانی که از طریق کارت بانکی سهمیه خود را دریافت می‌کنند، در نزدیکترین و دورترین نقطه استان ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان است.

یاسمی افزود: استفاده نکردن از کارت بانکی از سوی برخی مشترکین باعث می‌شود که مجبور به خرید از عاملان توزیع شده و عاملان توزیع هم سوخت را با قیمت بالاتر به آن‌ها بفروشند.

او ادامه داد: توصیه ما این است برای جلوگیری از چنین مشکلاتی و کاهش عرضه خارج از شبکه، حتما مشترکین از طریق کارت بانکی خود نسبت به دریافت سهمیه کپسول گاز مایع اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با بیان اینکه برای تامین سوخت نیروگاه‌ها و صنایع بزرگ در روز‌های سرد نیز تمهیداتی اندیشیده شده، افزود: در این بخش نیز کمبودی وجود ندارد.

مصرف بیش از یک میلیارد لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در کرمانشاه

او اشاره‌ای هم به مصرف فرآورده‌های نفتی در استان در نیمه اول امسال داشت و گفت: حدود یک میلیارد لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در کرمانشاه مصرف شده که کاهش سه درصدی متوسط مصرف تمامی فرآورده‌های نفتی را نسبت به مدت مشابه پارسال نشان می‌دهد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از مصرف ۲۶۹ میلیون لیتر بنزین در نیمه نخست امسال در استان یاد کرد که نسبت به مدت مشابه پارسال یازده درصد افزایش داشته است.

یاسمی مصرف نفت سفید در استان در این مدت را ۱۶ میلیون و ۸۳۴ هزار لیتر اعلام کرد که از مدت مشابه پارسال ۷۴ درصد کمتر بوده است.

او از کاهش شش درصدی مصرف نفت گاز استان در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: در این مدت ۴۱۸ میلیون و ۵۷۶ هزار لیتر نفت گاز در استان مصرف شد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه با بیان اینکه در نیمه اول امسال ۲۸۰ میلیون و ۳۱۰ هزار لیتر نفت کوره در کرمانشاه مصرف شده، افزود: در این بخش کاهش ۱۴ درصدی را داشتیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.