رئیس آموزش و پرورش استثنایی کرمان گفت: اجرای بسته‌های تحولی در راستای پویایی دانش آموزان با نیاز‌های ویژه بسیار موثر است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عباس صفوی رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان در مراسم گرامیداشت هفته جهانی معلولان با اشاره به توانمندی‌های معلولان گفت: اجرای بسته‌های تحولی در راستای پویایی دانش آموزان با نیاز‌های ویژه بسیار موثر است.

او افزود: معلولان به ویژه دانش آموزان و معلمان دارای معلولیت همواره نشان داده اند که توانایی‌های زیادی دارند و با انگیزه برای اثبات وجود خود تلاش کرده اند.

او ضمن ارائه گزارش از عملکرد اداره آموزش و پرورش استثنایی استان به تشریح اهداف و برنامه‌های این هفته پرداخت و گفت: حقوق معلولان باید رعایت شود و با تلاش همه کارکنان مجموعه آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان خدمات خوبی در زمینه توانبخشی انجام شده است.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان بیان کرد: با توجه به سند تحول بنیادین، سازمان آموزش و پرورش استثنایی بسته‌های تحولی مناسبی را جهت خدمت به دانش آموزان با نیاز‌های ویژه طراحی و اجرا کرده که این گام بزرگی در جهت پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت است.

صفوی ضمن اشاره به نقش ویژه‌ی والدین در زیست بوم کرونا از تلاش‌های مستمر و موثر همکاران آموزش و پرورش استثنایی و نیز سایر سازمان‌های همکار و همسو از جمله بهزیستی، استانداری و سازمان‌های خیریه و مردم نهاد قدردانی کرد.

در مراسم گرامیداشت هفته جهانی معلولان که در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، همچنین از دانش آموزان ممتاز حائز رتبه برتر در جشنواره‌های فرهنگی، هنری و قرآنی در سطح کشور و استان تجلیل شد و پس از مراسم هم مسئولان از نمایشگاه دستاورد‌ها و توانمندی‌های دانش آموزان با نیاز‌های ویژه دیدن کردند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار