مدیر آموزش و پرورش رامشیر از افتتاح نخستین مرکز فروش محصولات فرهنگی و بهره برداری از طرح حیاط پویا و زمین اسکیت در هفته قرآن، عترت و نماز خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی شریفی، مدیر آموزش و پرورش رامشیر در جلسه شورای ورزش این شهرستان با اشاره به بهره برداری از ۳ طرح فرهنگی-ورزشی در این شهرستان در هفته قرآن، عترت و نماز گفت: فرایند آماده سازی زمین اسکیت در مجتمع فرهنگی-ورزشی غدیر به مساحت ۴۰۰ متر مربع با هزینه‌ای معادل ۳۰۰ میلیون ریال آغاز شده است.

او در ادامه با اشاره به افتتاح طرح حیاط پویا در دبستان دخترانه حضرت آسیه (س)، افزود: بهداشت و سلامت ۲ اصل ضروری در تشکیل جوامع انسانی و تربیت فرزندان سالم هستند که در همین رابطه طرح حیاط پویا به منظور حفظ روحیه دانش آموزان افتتاح خواهد شد.

شریفی با بیان اینکه نخستین مرکز فروش محصولات فرهنگی در محل دارالقرآن المهدی (عج) افتتاح می‌شود، تصریح کرد: در این نمایشگاه و فروشگاه محصولات فرهنگی _ اسلامی از جمله کتاب، لوح فشرده، نشریات، فیلم و ... عرضه خواهد شد، ضمن اینکه به منظور تقویت برنامه‌های ورزشی در مجتمع فرهنگی-ورزشی غدیر، تعمیر و تجهیز سالن‌های ورزشی به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های برنامه سالیانه آموزش و پرورش شهرستان و اداره کل آموزش و پرورش خوزستان هستند که در طول سال تحصیلی عملیاتی می‌شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.