مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از مهار آتش‌سوزی حادثه ترکیدن لوله گاز در خیابان خواجوی کرمانی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا میرزایی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان با اشاره به حادثه شکسته شدن لوله گاز در خیابان خواجوی کرمانی در ساعت ۱۰ و ۴۶ دقیقه امروز ١۶ آذرماه گفت: نیرو‌های امداد و نجات و اطفای حریق آتش‌نشانی از دو ایستگاه در محل حادثه حاضر شدند.

او بیان کرد: این حادثه به‌دنبال حفاری پروژه فاضلاب شهری رخ داده است که پس از آسیب لوله گاز و نشت گاز کامیون که در مجاور محل حفاری و نشت گاز متوقف بوده، طعمه حریق شده است.

میرزایی با بیان اینکه راننده کامیون دچار سوختگی و جراحت شده است، درخصوص چگونگی عملیات امدادی در این حادثه گفت: با توجه به حریق محل نشت لوله گاز و خودروی خاور که در مجاور کانال دچار آتش‌سوزی شده بود، آتش‌نشانان به‌سرعت نسبت به اطفای حریق خودرو و کنترل و مهار آتش‌سوزی لوله گاز شهری اقدام کردند.

او تصریح کرد: همچنین ایمن‌سازی این حادثه با همکاری دستگاه‌های گاز، برق و سازمان آتش‌نشانی صورت گرفت و خوشبختانه هیچ خطری از این حادثه شهروندان را تهدید نمی‌کند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: آتش نشانی ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار