امروز به مناسبت هفته معلولان۵۰ عدد ویلچر باکمک خیریه آبشار عاطفه‌ها به افراد دارای معلولیت در استان کرمان اهداء شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمدی پور، معاون توانبخشی بهزیستی استان کرمان گفت:به مناسبت هفته جهانی معلولان پویش تهیه ویلچر برای افراد دارای معلولیت در دستور کار قرار دادیم.

او افزود:صبح امروز خیریه آبشار عاطفه‌ها تعداد۵۰ ویلچر به همراه ۵۰ سبد غذایی به ارزش ۱۶۰ میلیون تومان تهیه کرده اند و بین معلولان شناسایی شده در سرتاسر استان توزیع خواهد شد.

احمدی پور تصریح کرد:همزمان با آغاز پویش هر شعبه بانک یک ویلچر  امروز یکی از بانک های استان ۴۰ ویلچر را تهیه و در سراسر استان توزیع می‌کنند.

او با اشاره به اینکه امکانات برای معلولان در سراسر استان از لحاظ تامین لوازم کمک بخشی کفایت نمی‌کند، بیان داشت:از همه مردم خواست که در این پویش برای جمع آوری وسایل کمک توانبخشی مشارکت داشته باشد.

معاون توانبخشی بهزیستی استان کرمان افزود:۵۰ هزار معلول در استان کرمان وجود دارد که تحت پوشش بهزیستی هستند و نیاز به خدمات توانبخشی و کمک تواتبخشی دارند.

در ادامه زارکویی، مدیر خیریه آبشار عاطفه‌ها گفت:بنیادبین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها به مناسبت روز جهانی معلول ۵۰ عدد ویلچر را به همراه۵۰بسته مواد غذایی به ارزش ۱۶۰ میلیون تومان در اختیار معلولان قرار داده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.