برگزیدگان نخستین مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین در سه گروه سنی مختلف، از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان معرفی شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  برگزیدگان نخستین مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین در سه گروه سنی مختلف، از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان معرفی شدند. از میان ۲هزار اثر رسیده به بخش ملی و بین‌الملل این مهرواره، ۱هزار و ۵۵۰ اثر به بخش ملی و ۴۵۰ اثر به بخش بین‌الملل اختصاص داشت.
هیأت داوران این مهرواره شامل معصومه فاضلی‌مقدس، نادر فاطمی، مریم حسینی و مهتاب خاموشیان پیشتر ۱۰ اثر را به عنوان برتر اعلام کردند.
بر همین اساس، محمدانیس یحیی ۱۴ ساله و ریان خلیل عبدالله ۱۷ ساله هر دو از کشور لبنان، سیدعلی‌رضا حسینی ۱۱ ساله از تهران، سونیا افسانه ۱۶ ساله از اردبیل، سیده‌الناز میرحسینی ۷ ساله از مشهد مقدس، مهشید قاسمی ۱۲ ساله از کهریزسنگ استان اصفهان، فاطمه‌زهرا صفری‌شیرزی ۸ ساله از اصفهان، مبینا امینی ۱۶ ساله از نجف‌آباد اصفهان، آیناز کیانپور ۱۰ ساله از فولادشهر اصفهان و ملیکا طاهری ۱۴ ساله از گزوبرخوار اصفهان به عنوان نفرات برتر معرفی و با اهدای نشان طلا از آنان تقدیر شد.
هیأت داوران همچنین۹۰ اثر شامل ۳۰ اثر را در گروه سنی ۵ تا ۹ سال، ۳۰ اثر را در گروه سنی ۱۰ تا ۱۲ سال و ۳۰ اثر را در بخش ۱۳ تا ۱۸ سال به عنوان برگزیده انتخاب و با اهدای مدال طلا، نقره و برنز از آنان قدردانی کردند.
این فراخوان با هدف نشر و ترویج مفاهیم والای تربیتی، عهد با شهدا، تحکیم و نمایش پیوند‌های عمیق از عاشورا تا ظهور منجی و ایجاد بستر مناسب برای بروز و شکوفایی استعداد‌های هنری قشر آینده‌ساز جهان از سوی کانون پرورش فکری استان اصفهان منتشر شده بود.

 

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.