ساماندهی ورودی اصلی شهر بیرجند با محوریت شهرداری و همکاری دستگاه‌های اجرایی در حال انجام است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ابراهیم‌ زاده رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بیرجند گفت: اجرای طرح ساماندهی ترافیکی، آبنیه فنی، اجرای عملیات فضای سبز و زیباسازی بزرگراه شهید سلیمانی حد فاصل میدان شهید سلیمانی تا پلیس راه جاده بیرجند - قاین با همکاری برخی نهاد‌های اجرایی و با محوریت شهرداری در حال انجام است.

او گفت: ابتدا گارد ریل‌های موجود حذف و به جای آن جدول‌گذاری با جدول بتنی و استاندارد بین راهی توسط حوزه عمران شهرداری انجام شده است.

ابراهیم زاده گفت: به جهت زیر ساخت‌های لازم در خصوص کاشت گونه‌های گیاهی و اجرای فضای سبز در فضای حدود هشت هکتاری محدوده مورد نظر، شهرداری با همکاری شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی پیگیر مجوز حفر چاه شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بیرجند با اشاره به همکاری شرکت آب منطقه‌ای استان در این ساماندهی گفت: مراحل حفاری و تجهیز چاه، نصب کنتور برق و سایر منصوبات با هزینه حدود ۳۰۰ میلیون تومان توسط شهرداری بیرجند انجام شده و در حال حاضر آماده بهره‌برداری است.

او گفت: آبرسانی و اجرای سیستم آبیاری در سطوح مختلف پروژه نیز که شامل خرید لوله پلی اتیلن و اتصالات مربوطه، حفاری و اجرای لوله‌گذاری به میزان حدود ۵ هزار متر و ساخت حوضچه‌های مربوطه با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی در حال اجرا است.

ابراهیم زاده گفت: تاکنون  ۹۰۰ میلیون تومان از منابع داخلی شهرداری بیرجند در این پروژه هزینه شده است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.