رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی با تکرار گزافه‌گویی‌ها درباره برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان، مدعی شد اجازه دست‌یابی ایران به سلاح هسته‌ای را نخواهد داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، «دیوید بارنیا» رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد)، با اشاره به دور جدید مذاکرات هسته‌ای در وین، با تکرار گزافه‌گویی‌ها درباره برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان، مدعی شد که ایران به سلاح هسته‌ای دست نخواهد یافت.

بارنیا در بخشی از سخنان خود گفت: «من متعهد می‌شوم ایران هرگز به سلاح هسته‌ای دست نمی‌یابد!»

همزمان با آغاز دور هفتم مذاکرات احیای توافق هسته‌ای کشورمان، مقام‌های رژیم صهیونیستی از ترس لغو تحریم‌های ایران و بازگشت آمریکا به برجام، ادعاهای مختلفی را مطرح می‌کنند تا به مداخله در روند نشست وین بپردازند.

به طور مثال، هفته جاری، «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، در سفر خود به فرانسه با «امانوئل مکرون» رئیس‌جمهور فرانسه، دیدار کرد و مدعی شد جهان باید تهدید علیه ایران را افزایش دهد تا ایران را از دست‌یابی به سلاح هسته‌ای باز دارد.

او در بخشی دیگر از این دیدار مدعی بود: «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم اشغالگر و «بنی گانتس» وزیر جنگ این رژیم، همچنان به تلاش خود برای مقابله با برنامه هسته‌ای ایران و تفهیم کشورهای مختلف در این خصوص خواهند پرداخت.

البته لاپید پیش از این اظهاراتش، در سخنانی در حضور «لیز تراس» همتای انگلیسی خود، و در جریان سفر به لندن مدعی شده بود که ایران به مذاکرات احیای برجام بازگشته تا تحریم‌ها را لغو کند و از این راه، برنامه هسته‌ای خود را مخفیانه پیش ببرد.

گفتنی است که این دو مقام پیش از این ادعاهای لاپید، توافقی ۱۰ ساله برای جلوگیری از فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران و تبدیل شدن تهران به یک قدرت هسته‌ای  را امضا کرده‎ بودند.

همچنین گفته می‌شود بنی گانتس قصد دارد هفته آینده سفری به واشنگتن با هدف بحث درباره توافق هسته‌ای کشورمان و مسائل پیرامون آن داشته باشد.

از طرفی، «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، نیز در هفته‌های اخیر بار‌ها عنوان کرده است این رژیم به شدت نگران لغو تحریم‌ها علیه ایران و ازسرگیری گفت‌وگو‌های برجامی است. او در تازه‌ترین ادعای خود مذاکرات وین را «باج‌گیری هسته‌ای» نامید و گفت از قدرت‌های جهان می‌خواهیم تسلیم ایران نشوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
عموجون برو آبنباتتو بمک خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
دست نخواهد یافت چون نمی خواهد ، سلاح هسته ای در قاموس ما نیست ، شما که دست یافته اید چرا دائم می لرزید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
ان شالله
Iran (Islamic Republic of)
امیرمحمد
۱۲:۰۸ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
ایرانیا باید بدونن اگر همه کار خونه های هسته ای رو هم بدن دست اینا که خودشون نابود کنن .اینا راحت نمیشن مگر اینکه بله قربان گویه اونا بشیم و گوش به فرمان و دست نشانده حضرت بایدن....تنها راه یا تسلیم شدن و خفت بار شدن .....یا قوی شدن حالا به هر قیمت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
ما الان تو تولید تخم مرغ موندیم بابا تو سرتون بخوره انرژی هسته ای ملت نابوده
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۴:۰۲ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
ما هم متعهد میشیم اگه یه روزی بخوایم تو هیچ غلطی نمیتونی بکنی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۳:۵۷ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
چطور تو 200 تا داشته باشی ما ده هم نداشته باشیم ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
ما از خیلی چیزا در کشور خود ناراحتیم عصبانی هستیم، با این حال ب دولتمردان خود اعلام می‌کنیم اجازه ندید غربیا خصوصا جنایتکاران صهیونیستی ایران را تحقیر کنن با تمام توان در این راه از شما پشتیبانی خواهیم کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۶ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
خاک تو سر قدرتهای جهانی که با حرافیهای چند کفتار قماربازتصمیماتشان تغییرمیکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
اسرائیل یک تله ای را برای ایران قرارداده که ایران نه راه پیش داشته باشد ونه راه پس یعنی اسرائیل با حرفهای قلدرمآبی می خواهد ایران رابه ساخت بمب اتمی تحریک نماید ونقطه ضعف ازایران بگیرد وهمه جهان رابرعلیه ایران بسیج کند و تحریمها را برعلیه ایران هموارتر سازد وازطرفی می خواهد مذاکرات بلاتکلیف بماند تا ایران نتواند ازتحریمها خارج شود یعنی هردوطرف قضیه را محکم سد کرده است واگرایران نتواند باسیاست های درست ازعهده مذاکرات برآید همه چیز به نفع اسرائیل است و اسرائیل در بمباران اتمی مراکز هسته ای ایران اصلاً شوخی ندارد هم ایران رامجبور به ساخت بمب اتمی می کند وهم مراکز اتمی ایران را با نیروهای نیابتی بمباران می کند
فقط اسرائیل سخت درتلاش است که اطلاعات هسته ای ایران را رصد نماید تا بفهمد چگونه می تواند به این مراکز ضربه بزند
اسرائیل درمحاصره نیروهای مقاومت است و هرگونه خطای نامتعارف ازاو بعید نیست وتهدیدات اسرائیل رانباید پوچ وهیچ شمرد و آنها مجبورند آخرین حربه ها رابکارگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
ای کاش سلاح هسته ای می ساختیم و توی دهن این یاوگوه می زدیم
آخرین اخبار