به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، علی نیک،سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به به بازگشایی مدارس و تأمین سرویس مدارس اظهار کرد: با توجه به بازگشایی مدارس بعد از حدود دو سال، ساماندهی سرویس مدارس در دستور کار قرارگرفته است، اما با چالشهای جدی در این بخش مواجه هستیم.
او شرایط موجود را موردبررسی قرار داد و افزود: درحالیکه بخش مهمی از سرویس مدارس را بخش خصوصی تأمین میکردند، در پی تعطیلی دو ساله مدارس و مشکلات معیشتی، رانندگان سرویس مدارس به مشاغل دیگر روی آورده اند و ما بخش مهمی از خودروهای خود را که در قالب سرویسهای مدارس فعالیت داشتهاند، ازدستدادهایم.
سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم تصریح کرد: شهرداری در تلاش است رانندگان را دوباره جذب کرده و از مدارس نیز خواستهایم تا آمار مشخصی از تعداد خودروهای موردنیاز اعلام کنند تا بتوانیم برنامهریزی لازم برای تأمین خودروها را داشته و دغدغه والدین و مدارس را رفع کنیم.
او سپس از برگزاری جلسات مشترک با آموزش و پرورش خبر داد و گفت: برای راهاندازی سرویس مدارس جلسات متعددی با مسئولان اداره کل آموزش و پرورش و معاونت حملونقل و ترافیک شهرداری قم و همچنین شرکتهای حملونقلی برگزارشده و در تلاش هستیم نظم سالهای گذشته را برقرار کنیم.
نیک ادامه داد: امیدواریم برای سال تحصیلی آینده با جذب تعداد خودروی موردنیاز، مشکلات کامل برطرف شود، اما امسال با توجه به بازگشایی نیمهوقت مدارس و کمبود خودرو امکان اجرای سیستم منظمی را نداریم و در تلاش هستیم بهترین سرویسدهی را به دانش آموزان داشته باشیم.
انتهای پیام/ش