مسئول مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از مساعدت ۸۱۵ میلیون ریالی به بیماران سخت‌درمان همدان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید شاکری‌صفت مسئول مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با اشاره به برگزاری دویست و سی و نهمین نشست شورای مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان گفت: در این نشست پرونده ۹ بیمار سخت‌درمان بررسی شد.

او با اشاره به اینکه در این نشست پرداخت ۳۵۰ میلیون ریال مساعدت بلاعوض و نیز ۲۷۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه به بیماران سخت درمان مورد موافقت قرار گرفت، افزود: از سایر مراکز ۱۹۰ میلیون ریال برای بیماران سخت‌درمان تخفیف گرفته ایم.

مسئول مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با اشاره به اینکه در این نشست سه بیمار «طرح سخاوت» و یک بیمار زیر پوشش «طرح مهربانی» قرار گرفت، تأکید کرد: مجموع مساعدت‌ها برای این بیماران ۸۱۵ میلیون ریال بود.

شاکری صفت تصریح کرد: از آنجا که گروهی از بیماران سخت‌درمان زیر پوشش مجمع از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه در معرض ناامنی غذایی هستند، نیاز به کمک خیران در حمایت از این بیماران داریم.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.