رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر ازکمک ۲۷۳ میلیون تومانی خیرین سلامت ملایر برای تهیه تجهیزات پزشکی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،دکتر عباس آذر همایون ، رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر از همت بلند نیکوکاران حوزه سلامت این شهرستان در کاهش آلام بیماران خبر داد و گفت: در مهر ماه از طرف خیران به منظور تهیه تجهیزات پزشکی ۲۷۳ میلیون تومان واریزی داشتیم.

او افزود:در مورد گزارش عملکرد فعالیت‌های این انجمن طی ماه گذشته افزود: به منظور مساعدت به بیماران سرطانی نیازمند و صرف در امور خیر با صلاحدید مجمع، مبلغ ۴۱ میلیون تومان از سوی نیکوکاران واریز شد.

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر  بیان کرد: چهار میلیون و ۴۰۰ هزار تومان برای تهیه سبد کالا، یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برای ذبح گوسفند و ۱۰۰ هزار تومان به منظور تهیه دستگاه اکسیژن ساز برای بیماران نیازمند جمع آوری شد، همچنین میزان مشارکت مالی نیکوکاران در بحث صندوق‌ها و قلک‌ها یک میلیون و ۴۱۵ هزار تومان بوده است.

 آذر همایون  با اشاره به اینکه در طول ماه گذشته ۳۱۸ بیمار نیازمند به واحد مددکاری ما مراجعه داشتند، اظهارکرد: ۲۶ بیمار نیازمند به پزشک، آزمایشگاه و سونوگرافی معرفی شدند.

او به مساعدت مالی صورت گرفته به مبلغ حدود ۲۰ میلیون تومان به ۱۰ بیمار برای پرتودرمانی و شیمی درمانی اشاره و خاطرنشان کرد: چهار میلیون تومان کمک هزینه ایاب و ذهاب به ۴ بیمار نیازمند و حدود سه میلیون تومان نیز کمک هزینه دارویی و درمانی از طریق واحد مددکاری به بیماران نیازمند پرداخت شد.

 رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر با اشاره به توزیع سهم گوشت گوسفندی از سوی خیرین در بین بیماران نیازمند، افزود: در اختیار قراردادن وسایل توانبخشی به ۱۲۸ بیمار نیازمند شامل کپسول اکسیژن، واکر، تشک مواج، ویلچر و دستگاه اکسیژن ساز و اعطای وام قرض الحسنه به دو بیمار نیازمند به مبلغ ۱۰ میلیون تومان، توسط واحد مددکاری رقم خورد.

 آذر همایون   توزیع ۵۰ بسته سبد غذایی به مناسبت اربعین و رحلت پیامبر اکرم (ص) در مجموع به مبلغ ۳۵ میلیون تومان، توزیع ۵۰ بسته سهم گوشت گوسفندی ذبح شده توسط مجمع از محل نذورات خیران، پیگیری سه مورد امور درمانی بیماران از طریق واحد مددکاری برای بستری و ترخیص از مراکز درمانی، توزیع ۱۵۰ بسته ماسک بین بیماران سخت درمان و مساعدت به دو کودک بیمار دارای مشکل هورمون رشد به مبلغ دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان را از دیگر اقدامات واحد مددکاری این مجمع عنوان کرد.

او با اشاره به همت و تلاش خیرین حوزه سلامت ملایر در بروزرسانی تجهیزات پزشکی و رفع کمبود‌های موجود در مراکز درمانی، گفت: اهدای پنج دستگاه کپسول اکسیژن ۱۰ لیتری از طرف خیّر خجسته علیمرادی و اهدا به بیمارستان امام حسین (ع)، اهدای دو دستگاه از طرف خیّر الهه شارخ ساکن آمریکا، تهیه چهار دستگاه مانومتر از محل مساعدت خیرین، اهدای دو دستگاه پالس اکسی متر از محل مساعدت خیرین، اهدای یک دستگاه تشک مواج به نیابت از مرحوم حاج کاظم زمانی، اهدای دو دستگاه پالس اکسی متر از طرف خّیر بهجت امید ملایری، اهدای یک دستگاه کپسول از طرف خیّر مریم کریمی، اهدای یک کارتن محلول ضد عفونی کننده دست از طرف خیّر مسعود عالی و تهیه ۱۰۰عدد ماسک دستگاه اکسیژن و در اختیار نهادن برای بیماران سخت درمان نیازمند، در طول ماه گذشته صورت پذیرفت.

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر یادآورشد: طرح خیّرساز " پایگاه سلامت شایگان و معراجی فر" واقع در میدان آزادی ملایر از پیشرفت کاملی برخوردار است که با افتتاح آن گامی موثر و ماندگار به منظور ارتقای سطح سلامت شهروندان برداشته می‌شود.

منبع ایسنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار