کمک مردم همدان برای خرید ۷۰ کپسول اکسیژن در نذر سلامت

مسئول مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از تهیه ۷۰ کپسول اکسیژن در پویش نذر سلامت برای بیماران نیازمند خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید شاکری‌صفت مسئول مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با اشاره به برگزاری طرح اهدای نفس از سوی این مجمع گفت: کپسول‌های اکسیژن ۱۰ لیتری مصرف خانگی و در اختیار بیمارانی قرار گرفته که در منزل نیاز دارند و ۱۴۰ میلیون تومان برای تهیه این ۷۰ کپسول اکسیژن هزینه شده است.

او افزود: دو سال است که با شیوع کرونا ویروس در ماه رمضان و محرم و صفر پویش «نذر سلامت» برگزار می‌شود تا مردم نذورات خود را که امکان توزیع در بین جمعیت نیست، در صورت تمایل روانه حوزه سلامت کنند.

شاکری صفت یکی از اهداف این پویش کمک به بیماران سخت درمان مجمع خیرین سلامت است گفت: هدف بعدی این طرح کمک به معیشت بیماران نیازمندی است که سرپرستان آن‌ها در ایام کرونا با بیکاری و مشکلاتی مواجه شده‌اند.

مسئول مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان افزود: بخش دیگر مربوط به طرح اهدای نفس است و در این راستا به بیمارانی که از بیمارستان ترخیص می‌شوند و مدتی باید کپسول اکسیژن داشته باشند، اما توانایی تهیه آن را ندارند، کپسول‌هایی به امانت داده می‌شود.

او افزود: از ابتدای کرونا تاکنون ۷۰ کپسول اکسیژن با کمک خیرین تهیه شده که تعدادی ۴۰ لیتری بودند و در اختیار بیمارستان‌ها قرار گرفته است.

او با بیان اینکه درصدد تهیه اکسیژن‌ساز هستیم که قیمت هر دستگاه ۲۰۰ میلیون ریال است گفت: هزینه یک اکسیژن‌ساز برابر است با ۱۰ کپسول اکسیژن، اما شارژ کپسول‌ها نیز بسیار مهم است.

مسئول مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان اظهار کرد: مردم می‌توانند نذورات خود را تا پایان ماه صفر در اختیار مجمع خیرین سلامت قرار دهند تا برای بیماران نیازمند هزینه شود.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار