معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت: ۱۸۸ مددجوی نخبه کمیته امداد در استان همدان شناسایی شدند

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی جعفری معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان از شناسایی ۱۸۸ مددجوی نخبه حوزه‌های مختلف علمی، ورزشی و فرهنگی که زیرپوشش خدمات حمایتی این نهاد در استان هستند، خبر داد.

او با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان مهم‌ترین ماموریت این نهاد برای حمایت از خانواده‌های تحت پوشش است، افزود: توانمندسازی همراه با پیشرفت علم و فناوری در کمیته امداد امام خمینی (ره) نهادینه شده است به نحوی که مدیریت علمی در برنامه‌های فرهنگی و اشتغال می‌تواند منجر به تقویت این حوزه شود.

 معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان اظهار داشت: گام اول رفع نیاز‌های دانش آموزان و دانشجویان نخبه تحت حمایت کمیته امداد همزمان با گرامیداشت هفته بسیج در سطح استان همدان اجرایی شد.

جعفری گفت: برهمین اساس اجرای طرح نیازسنجی نخبگان به منظور شناسایی و رفع نیاز‌های فردی و خانوادگی دانش آموزان، دانشجویان و طلاب علوم دینی به صورت جدی در دستور کار معاونت امور فرهنگی کمیته امداد اتمام (ره) استان همدان قرار گرفته است.

او تصریح کرد: در این طرح نیاز‌های فردی و خانوادگی گروه هدف به تعداد ۱۸۸ نفر شناسایی و برای رفع آن‌ها و تامین نیاز‌های ضروری به حوزه‌های تخصصی مربوطه اعلام شده است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان، تعداد دانش آموزان، دانشجویان و طلاب زیر پوشش این نهاد در استان را ۱۵ هزار و ۷۳۸ نفر اعلام کرد و گفت: گام نخست این طرح در راستای رفع نیاز‌های تعریف شده با اهدای ۱۸ دستگاه گوشی هوشمند و تبلت بین دانش آموزان و دانشجویان نخبه اجرا شد.

جعفری بیان کرد: برهمین اساس و در راستای اجرای این طرح، رفع نیاز‌های مشخص شده نخبگان تحت حمایت کمیته امداد همچنان ادامه دارد.

۸۳ هزار خانوار در استان همدان زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.