مسئول مرکز تجمیعی سیار واکسیناسیون اورژانس ۱۱۵ همدان گفت: رکورد تزریق واکسن برکت استان در این مرکز شکسته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،عباس اولیاسمیع، مسئول مرکز تجمیعی سیار واکسیناسیون اورژانس ۱۱۵ همدان بیان کرد: طی چند روز اخیر ۲ هزار دز واکسن کرونا در مرکز تجمیعی سیار اورژانس ۱۱۵ استان واقع در میدان امام (ره) تزریق شده است.

او با بیان اینکه طی سه روز اخیر به طور مداوم رکورد تزریق روزانه واکسن برکت در استان در این مرکز شکسته شده است ادامه داد: طرح تزریق واکسن در واحد سیار مستقر در میدان امام (ره) از یازدهم مهرماه با دستور رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان به صورت رسمی آغاز شد که روزانه ۲۰۰ دز واکسن تحویل و تزریق می‌شود.

مسئول مرکز تجمیعی سیار واکسیناسیون اورژانس ۱۱۵ همدان ابراز داشت: سه روز نخست آغاز به کار این مرکز تجمیعی، واکسن دریافتی از مرکز بهداشت «سینوفارم» بود، اما با توجه به استقبال و درخواست مردم و دسترسی به این مرکز نسبت به سایر مراکز، به محل تزریق واکسن «برکت» تبدیل شد.

او اظهار داشت: از آنجا که واکسن برکت از سوی دانشمندان و متخصصان نخبه ایرانی ساخته شده و بنا بر اعلام وزرات بهداشت دارای کمترین عارضه است، جایگاه خوبی بین عموم یافته و استقبال مردم نشان از این است که خوشبختانه تبلیغات سوء دشمن در این حوزه رنگ باخته است.

اولیاسمیع تأکید کرد: اتفاق خوبی که در این چند روز شاهد بودیم آن است که این واحد توانست رکورد استانی تزریق روزانه واکسن برکت را بشکند و با تزریق ۱۶۰ دز واکسن در روز اول و روز‌های بعد، بالاترین آمار روزانه تزریق واکسن برکت در واحد‌های تزریق واکسن را در استان همدان از آن خود کرد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.