بررسی طراحی خودروی دیتونا SP۳ فراری از دید یک کارشناس

طراح سابق فراری، خودروی دیتونا SP۳ را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  موتور وان، به نظر شما طراحی خودروی فراری دیتونا SP۳ جدید چطور است؟ شاید ما از نظر فنی نتوانیم به این سوال پاسخ مناسبی دهیم، اما خوشبختانه فرانک استفنسون (Frank Stephenson) که خود طراح خودرو است، با تجزیه و تحلیل دقیقی، به تشریح پاسخ این سوال در قالب یک ویدئو پرداخته است.

حرفه استفنسون در طراحی ابرخودرو‌ها به این معنی است که او دیدگاه کارشناسی و منحصر به فردی در این زمینه دارد تا به ما کمک کند خودروی دیتونا SP۳ فراری را بهتر بشناسیم.

طراحی یک ابرخودرو کار ساده‌ای نیست. الزامات مهندسی، مقررات ایمنی و ظرفیت تولید، همگی از فاکتور‌های مهمی هستند که باید در طراحی و ساخت یک ابرخودرو، مورد نظر قرار بگیرند.

خودروی دیتونا SP۳ فراری

در تجزیه و تحلیل طراحی، او برای هر بخش از فراری دیتونا SP۳ زمانی را صرف می‌کند تا نگاهی دقیق به تمام جنبه‌های خودرو داشته باشد. واکنش استفنسون به طراحی کلی بسیار مثبت است، با این حال او انتقادات معتبر زیادی را مطرح می‌کند.

استفنسون به سرعت به نقاطی از خودرو اشاره می‌کند که بسیار ساده هستند مانند چراغ‌های جلو و نوار چراغ ترمز عقب. البته با توجه به اینکه تمام ۵۹۹ خودروی دیتونا SP۳ فراری در حال حاضر فروخته شده است، قطعا طراحی برای بهترین مشتریان فراری، به اندازه کافی خوب بوده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.