بسته تغییرات شرکت تیونینگ منصوری برای خودروی لوکس آئودی RS۷

برند معروف تیونینگ Mansory قرار است فعالیت‌هایی را برای زیباتر شدن آئودی RS ۷ اسپرت بک انجام دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از motor۱، شرکت مشهور تیونینگ منصوری افتخارات زیادی در توسعه مدل‌های جذاب شرکت‌های خودروسازی بزرگ دنیا همچون بوگاتی، رولز رویس، استون مارتین، فراری، لامبورگینی، آئودی، مازراتی کسب کرده است. این کمپانی در جدیدترین فعالیت خود قرار است که کار‌هایی را بر روی آئودی RS۷ اسپرت بک جهت زیباتر شدن این اتومبیل لوکس انجام دهد.

آئودی RS۷

تیونینگ چیست؟

برند Mansory یکی از محبوب‌ترین تیونر‌های جهان است که علاوه بر اقدامات شرکت سازنده فعالیت‌های دیگری از جمله افزایش قدرت موتور و ترمز‌ها و تغییراتی در طراحی ظاهری و داخلی را بر روی نسخه اصلی ماشین اجرا می‌کند. برخی از بسته‌های پس از فروش آن‌ها شامل افزودن بدنه‌های خاص و تزئینات داخلی با انتخاب رنگ دلخواه مشتریان است. RS۷ با رنگ خاکستری و ارتقاء فیبرکربن عملکرد خیره کننده‌ای دارد. ظاهر زیبای این اتومبیل با نصب اسپلیتر جلو و دیفیوزر برجسته عقب به همراه اسپویلر کوچک در درب عقب به دست می‌آید. قسمت‌های جانبی نیز قابل توجه هستند و این‌ها نیز از فیبر کربن ساخته شده اند.

شرکت تیونینگ منصوری

علائم راهنمایی بیضی شکل نصب شده توسط آئودی اسپرت بر روی تمام خودرو‌های دارای نشان RS مانند همیشه مطلوب باقی مانده و برای نسخه‌های پرقدرت A۷ مناسب است. آئودی براق دارای ظاهری با رنگ اصلی آبی که با سطوح مشکی تکمیل شده است. Mansory بخش چهار حلقه بر روی فرمان را حذف کرده و لوگوی خود را قرار داده است.

بسته تغییرات شرکت منصوری شامل چه چیزهایی باشد؟

این بسته کامل تغییرات شامل موتور خودرو هم می‌شود، جایی که شرکت منصوری روی موتور ۴.۰ لیتری V۸ توربو دوقلو نیز کار کرده است. در حال حاضر ۷۷۰ اسب بخار قدرت (۵۷۴ کیلووات) و یک دور خوب ۱۰۰۰ نیوتن متر (۷۳۸ پوند فوت) گشتاور تولید می‌کند. با ارتقای آسیاب هشت سیلندر، آئودی RS۷ اسپرت بک اکنون قادر است ۱۰۰ کیلومتر در ساعت را در سه ثانیه حرکت کند. اطلاعات دیگری از سایر فعالیت‌های Mansory به زودی ارائه خواهد شد چرا که تیونر به تازگی بسته‌های جدید متناسب با استون مارتین DBX و پورشه ۹۱۱ را هم معرفی کرده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار