با پیگیری باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی کیفیت آب شرب روستای حوض سرخ تربت‌حیدریه بهتر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،چند روز پیش بود که اهالی روستای حوض سرخ تربت‌حیدریه از پایین بودن کیفیت آب روستا گلایه‌مند بودند که پس از پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان کیفیت آب شرب این روستا بهبود یافت.

در بررسی‌های میدانی خبرنگار ما و صحبت با اهالی روستا این نتیجه به دست آمد که آب شرب روستا شور و املاح بسیاری داشت.خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مشکل آب شرب روستا را از مسئولان شرکت آبفا پیگیر شد. پیگیری‌های خبرنگار باعث شد مسئولان آبفا اقدامات لازم را برای کیفیت آب شرب روستای حوض سرخ در نظر بگیرند. امروز نیز با حضور مسئولان شهرستان طرح آبرسانی به روستای حوض سرخ اجرایی شد.

حسین شرافتی راد فرماندار تربت‌حیدریه گفت: آب رسانی یکی از سیاست‌ها و اولویت‌های اصلی دولت است و به توفیق الهی شاهد هستیم آب شرب این روستا نیز با کیفیت خوب و مطلوب در دسترس مردم قرار گرفت.

او افزود: دغدغه روستائیان ما فقط باید تولید و اشتغال باشد تا ضمن کمک به توسعه اقتصادی کشور، هم خودشان و هم شهرنشینان از آن بهره‌مند شوند.

علیرضا عباسی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان نیز در این مراسم گفت: طرح خط انتقال آب ۶۰۰ میلی لیتری از دشت ازغند به تربت حیدریه به طول ۲۵۵۰ متر در حال اجرا است که تا کنون ۲۱۶۰ متر آن اجرا شده که ۵۰۰ متر آن از داخل روستای حوض سرخ عبور می‌کند.

او افزود: خبر خوش ما برای همشهریان عزیز این است که پیرو جلسات شورای حفاظت آب شهرستان با حضور مدیران استانی در فرمانداری تربت حیدریه، قرارداد مطالعات بلند مدت کمی و کیفی آن به مشاور ابلاغ شد ..

انتهای پیام/ا. غ.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.