سرپرست مرکز بهداشت گچساران گفت: تاکنون ۱۶۰ هزار و ۶۶۳ دُز واکسن کرونا برای گروه های هدف این شهرستان تزریق شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، احمد پاکدل سرپرست مرکز بهداشت گچساران گفت: از این میزان  ۸۵ هزار و ۷۵۳ تن در دُز اول و ۷۳هزارو ۸۶۲ تن در دُز دوم واکسن کرونا  را در شهرستان دریافت کردند.

او با بیان اینکه واکسینه دانش آموزان گروه هدف ۱۲ تا ۱۸ سال در این شهرستان هم اکنون در حال انجام است ابراز کرد: بیش از ۱۰ هزارو ۸۷۱ دانش آموز در این گروه سنی باید در مقابل کرونا واکسینه شوند.

پاکدل بیان کرد: تاکنون ۱۸ هزارو ۶۰۶ دُز واکسن کرونا به دانش آموز در این شهرستان تزریق شده است.

او تصریح کرد: از این تعداد ۱۰ هزارو ۲۳۷ تن در ذز اول و هشت هزارو ۳۳۳ تن در دز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

سرپرست مرکز بهداشت گچساران گفت: واکسیناسیون ویروس کرونا در ۱۰ مرکز در شهری و روستایی، ۱۲ پایگاه سلامت و ۲۸ خانه بهداشت و پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون کرونا دوگنبدان این شهرستان در حال انجام است.

پاکدل اظهار داشت: ۵۸ هزار و ۷۵۰ مورد تست کرونا از ابتدای شروع ویروس کرونا تاکنون از افراد با علائم مشکوک در این شهرستان گرفته شده و تاکنون بیش از ۱۷هزار  و ۴۴۱ تن به بیماری کرونا مبتلا شده اند. 

او تعداد بهبود یافتگان ویروس کرونا در گچساران را ۱۷ هزارو ۱۳۴  تن اعلام کرد و افزود:  ۲۲۶ تن در این شهرستان بر اثر ویروس کرونا  جان باخته اند.

پاکدل ادامه داد: هم اکنون بیش از ۱۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های این شهرستان بستری و ۸۱ تن در قرنطینه خانگی هستند. 

 شهرستان گچساران با  ۱۵۶ هزار تن جمعیت در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.