رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: از زمان اجرای واکسیناسیون تاکنون بیش از ۸۱ درصد جمعیت هدف در این شهرستان دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید منصور تقوی رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: با تلاش های شبانه روزی پرسنل مرکز بهداشت ۱۵۶ هزار و ۶۷۰ دُز واکسن کرونا در این شهرستان تزریق شد.

او بیان کرد: از این تعداد ۸۶ هزار و ۵۷۰ تن دُز اول و ۷۰ هزار و ۱۰۰ تن دُز دوم است.

تقوی تصریح کرد: بر این اساس  ۸۱.۴۹ درصد از جمعیت هدف در شهرستان کهگیلویه نوبت اول و ۶۶ درصد مردم دُز دوم واکسن کرونای خود را دریافت کرده اند.

او با اشاره به درصد بالای واکسیناسیون کرونا در این شهرستان نسبت به جمعیت استان گفت: تلاش خستگی ناپذیر و ایثارگرانه پرسنل مرکز بهداشت کهگیلویه قابل تقدیر است.

تقوی افزود: تلاش بهورزان شاغل در خانه های بهداشت روستایی، مراقبین سلامت در پایگاه های بهداشتی و کارکنان مراکز خدمات جامع سلامت شهری تا تکمیل نهایی جمعیت هدف در شهرستان ادامه خواهد داشت.

او اضافه کرد: اولویت این نهاد تکمیل واکسیناسیون جمعیت هدف دانش آموزی و کارکنان دستگاه های اجرایی شهرستان کهگیلویه است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه تصریح کرد: خدمات تزریق واکسن در منزل به افراد مسن و بیمار نیز انجام می شود.

به گفته مسئولان دانشگاه علوم پزشکی دهدشت ، بهمئی و گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ مبتلایان به کرونا پیشتاز هستند که باید در مناطق یاد شده کنترل جدی تری بر روی این بیماری انجام گیرد.

 هم اکنون بیش از ۱۸۴ بیمار در بیمارستان های استان بستری می باشند که ۷۲ تن  مبتلای قطعی و ١٢ تن از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

 از مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد  تاکنون ۸۱ هزار و یک تن بهبود یافته گزارش شده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.