سرپرست مرکز بهداشت گچساران گفت: تاکنون بیش از ۹۲ درصد دانش‌آموزان گروه هدف این شهرستان معادل ۱۰ هزارو ۳۶ تن واکسن کرونا نوبت اول را دریافت کرده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، احمد پاکدل سرپرست مرکز بهداشت گچساران با بیان اینکه واکسینه دانش آموزان گروه هدف ۱۲ تا ۱۸ سال در این شهرستان هم اکنون در حال انجام است ، گفت: بیش از ۱۰هزارو ۸۷۱ دانش آموز در این گروه سنی باید در مقابل ویروس کرونا واکسینه شوند.

او ادامه داد: از این تعداد دانش آموز ۱۰هزار و ۳۶ تن در دُز اول و هشت هزارو و ۱۶ تن دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

پاکدل ابراز کرد: شاخص تزریق دُز اول واکسن کرونا دانش آموزان این شهرستان ۹۲.۳۱ و شاخص تزریق نوبت دوم  ۷۳.۷۳ درصد می باشد.

او تصریح کرد: تاکنون۱۵۸ هزار و ۱۲۸ دُز واکسن کرونا برای گروه های هدف این شهرستان تزریق شده که از این میزان ۸۴هزار و ۹۶۰ نفر در دُز اول و ۷۲هزارو ۲۶۶ تن در دُز دوم واکسن  کرونا  را در شهرستان دریافت کردند.

پاکدل  اظهار داشت: در روز گذشته، ۲۴۸ دُز واکسن نوبت اول و ۵۶۵ دُز واکسن نوبت دوم  در این شهرستان تزریق شد.

او تصریح کرد: واکسیناسیون ویروس کرونا در مراکز  شهری و روستایی، پایگاه سلامت و خانه بهداشت و پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون کرونا دوگنبدان این شهرستان در حال انجام است.

سرپرست مرکز بهداشت گچساران گفت: ۵۸ هزار و ۴۱۸مورد تست کرونا از ابتدای شروع ویروس کرونا تاکنون از افراد با علائم مشکوک در این شهرستان گرفته شده است.

او بیان کرد: تاکنون بیش از ۱۷هزار و ۳۹۱ تن در این شهرستان به کرونا مبتلا شدند که ۲۲۶ تن آنان جان باخته اند.

پاکدل ادامه داد: هم اکنون بیش از ۱۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های این شهرستان بستری و ۱۱۲ تن در قرنطینه خانگی هستند. 

شهرستان گچساران با ۱۵۰ هزار تن در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.