رئیس هیات فوتبال نهاوند گفت:امروز تیم‌های آکادمی سپاهان و یاران کورش فینال مسابقات فوتبال جام شهدای رسانه استان را در نهاوند برگزار می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  شهریار شمس رئیس هیات فوتبال نهاوند گفت: دومین دوره مسابقات فوتبال نوجوانان جام شهدای رسانه نهاوند با شرکت تیم‌های کمیته استعداد یابی سپاهان عقاب نهاوند شهیدنادری نهاوند و یاران کورش نهاوند به مدت دو روز در ورزشگاه شهید سلیمانیان نهاوند آغاز شده است.

او افزود: پس از مراسم افتتاحیه و ادای احترام تیم‌ها به دو شهید رسانه و ورزش نهاوند شهیدان الله مراد نادری و رضا سوری در بازی نخست تیم فوتبال نوجوانان اکادمی سپاهان ۲بر ۱تیم نوجوانان شهید الله مراد نادری را برد و در بازی دوم تیم یاران کورش با نتیجه پر گل ۳بر صفر عقاب نهاوند را شکست داد.

شمس بیان کرد: به این ترتیب امروز تیم‌های یاران کورش و آکادمی سپاهان دیدار فینال و تیم‌های شهید نادری و عقاب دیدار رده بندی را برگزار می‌کنند.

او گفت:هدف از برگزاری این مسابقات معرفی شهدای رسانه و ورزش به نوجوانان و نسل جدید است تا بهتر با الگو‌های اخلاقی آن‌ها آشنا شوند.

رئیس هیات فوتبال نهاوند اظهار داشت: این مسابقات به مدت دو روز با بازی تیم‌های نوجوانان اکادمی سپاهان و نوجوانان شهید الله مرادنادری و عقاب و یاران کورش از بعد از ظهر جمعه آغاز و بعدر از ظهر امروز به پایان می‌رسد.

او افزود: گروه رسانه‌ای روزنامه سپهر غرب به نمایندگی از رسانه و نشریه فریاد نهاوند به نمایندگی از رسانه‌های شهرستان از دو خانواده شهید رسانه و ورزش تجلیل می‌کند.

مسابقات دو ومیدانی هم در ۴ رده سنی آقایان و بانوان نوجوان از امروز با حصور همه شهرستان‌های استان همدان در مجموعه فرهنگی ورزشی علیمرادیان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.