حجت الاسلام منتظری گفت: مقابله آمریکا، کشور‌های اروپایی و رژیم صهیونیستی با ایران، بی نتیجه است و آن‌ها جز پایان تحریم‌های ظالمانه راهی ندارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام منتظری، امام جمعه انار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه انار  با تبریک هفته بسیج  به ویژگی‌های بسیجیان از دیدگاه قرآن اشاره کرد و گفت: پایداری در راه خدا، احساس ضعف و سستی نکردن، طلب ثبات قدم و نصرت از خداوند، در مقابل مومنان متواضع و در مقابل دشمن سرسخت بودن و پیوند مستحکم با ولایت از ویژگی‌های قرآنی بسیجیان است.

او افزود: مقابله آمریکا و کشور‌های اروپایی و رژیم صهیونیستی با جمهوری اسلامی ایران بی نتیجه است و آن ها یک راه بیشتر ندارند و آن  پایان تحریم‌های ظالمانه  است.

حجت الاسلام منتظری بیان کرد: انتظار مهم ملت ایران از دولت انقلابی، مجلس انقلابی و قوه قضائیه انقلابی ایستادگی در مقابل فساد و حقوق‌های نجومی است.

او تصریح کرد: مشکل کم آبی باید در سطح ملی مورد بررسی قرار گیرد و امروز مشکل کمبود آب نیست؛ بلکه ضعف مدیریت بر مصرف آب است.

امام جمعه انار بیان داشت: مسئولان در تصمیماتشان باید تدبیر و دوراندیشی و آینده نگری را مدنظر داشته باشند.

او تصریح کرد: در دولت انقلابی به مسئولان انقلابی و جهادی نیازمندیم که امیدواریم به زودی شاهد این تحول در استان کرمان نیز باشیم.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار