سردار رمضان شریف گفت: پست‌های مدیریتی ارث یا غنیمت نیست بلکه فرصتی برای خدمت است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در مراسم یادواره ۱۵۸ شهید بخش دابودشت شهرستان آمل با بیان اینکه پست‌های مدیریتی ارث و غنایم نیست، گفت: قبول مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی فرصتی برای خدمت به مردم است.

او افزود: ایران اسلامی گردنه‌های سختی را پشت سر گذاشته است و موانع ایجاد شده توسط دشمنان نه تنها ما را متوقف نکرده است بلکه با انگیزه الهی و تصمیم‌های شجاعانه این موانع از پیش رو برداشته شده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، با بیان اینکه دشمن در تلاش برای کوچک نمایی قابلیت‌های بدست آمده ایران خصوصا در بخش دفاعی است، گفت: ایران اکنون در زمینه دفاعی به شرایطی دست پیدا کرده است که به عنوان یکی از قدرت‌های برتر منطقه‌ای کسی جرات ندارد به او نگاه چپ کند.

سردار رمضان شریف ادامه داد: سال‌های گذشته وقتی یک ناو جنگی آمریکا از خلیج فارس رد می‌شد حکام کشور‌های منطقه ماست‌های خود را کیسه می‌کردند، اما جهان اقتدار ایران را در برخورد با دزدی نفتکش‌ها دید.

او با بیان اینکه این دستاورد‌ها حاصل خون شهدا و هشت سال دفاع مقدس است، گفت: ایران مصمم‌تر از گذشته راه خود را ادامه خواهد داد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: دشمن برای جلوگیری از حرکت رو به رشد ایران از همه ابزار‌های خود مانند تحریم‌های ظالمانه استفاده کرده است، اما خودشان اقرار کرده اند که این تحریم‌ها که می‌توانست اقتصاد هر کشوری را ۶ ماهه نابود کند در قبال ایران جواب نداده است.

سردار شریف افزود: دشمنان ایران اسلامی بعد از ناامیدی از این حربه‌ها با تغییر تاکتیک به روش‌های رسانه‌های و فرهنگی را در پیش گرفتند تا امید را از مردم ایران بگیرند، اما در این هجمه هم موفق نخواهند شد.

 

اسرائیل ناتوان در تامین امنیت خود

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم کشور‌های منطقه، انقلاب اسلامی را الگوی خود کرده اند و آمریکایی و صهیونیست‌ها امروز با اراده مستحکم یک امت روبرو هستند.

سردار شریف با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در تامین امنیت خودش ناتوان است و در بدترین شرایط امنیتی قرار دارد، افزود: سر و صدا‌های عجیب ژنرال‌های اسرائیلی نیز ناشی از استیصال و راهی برای دل خوش کردن مردم خودشان است.

او ادامه داد: چگونه اسرائیلی‌ها در حالیکه قادر به تأمین امنیت خودشان نیستید می‌خواهند برای برخی‌ها امنیت فراهم کنند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژگی‌های بسیج مردمی درکشور اشاره کرد و گفت: وفاداری به آرمان‌های انقلاب، انگیزه معنوی و نداشتن چشم‌داشت، وارد نشدن به حاشیه‌های بی‌خاصیت در جناح‌بندی‌های سیاسی و تکیه بر فرهنگ محکم و گرانقدر شهادت از جمله ویژگی‌های تفکر بسیجی است که موانع را می‌تواند از پیش رو بردارد

انتهای پیام/ ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار