فرمانده انتظامی شهرستان زابل از کشف بیش از ۱۳ تن سبوس قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع، در بازرسی از یک دستگاه کامیون باری خبر داد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ احمد ثمره حسینی اظهار داشت: مأموران انتظامی این فرماندهی در حین گشت زنی در بلوار امام رضا (ع) شهرستان زابل به یک دستگاه کامیون باری مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این کامیون مقدار ۱۳ هزار و ۵۲۰ کیلوگرم نهاده دامی قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع از نوع سبوس گندم کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل با اشاره به دستگیری یک متهم و معرفی او به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش نهاده دامی کشف شده ۷۴۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ ثمره حسینی در پایان با اشاره به اینکه مبارزه با پدیده قاچاق از اولویت‌های پلیس است، خاطرنشان کرد: پلیس در جهت حمایت از اقتصاد مقاومتی تمام توان و ظرفیت خود را برای مبارزه با قاچاقچیان کالا به کار خواهد بست و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاورد‌های پلیس، ضروری است همکاری آنان با ناجا، بیش از گذشته تداوم یافته و هر گونه موارد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار