سرپرست کمیته امداد استان کردستان گفت: به مناسبت هفته بسیج ۴۲ طرح اشتغال با پرداخت دو میلیارد و یکصد میلیون تومان تسهیلات برای مددجویان کردستانی افتتاح می‌شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، رضا طوسی سرپرست کمیته امداد کردستان با بیان این که به مناسبت هفته بسیج ویژه برنامه‌هایی در استان توسط این نهاد اجرا می‌گردد، اظهار داشت:در این مناسبت ۴۲ طرح اشتغال برای مددجویان تحت حمایت افتتاح می‌شود که برای هر طرح ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه و جمعاً دو میلیارد و یکصد میلیون تومان پرداخت شده است.

طوسی گفت: همچنین ۱۰ واحد مسکن روستایی به همین مناسبت تحویل مددجویان خواهد شد که برای هر واحد مسکن ۲۰۰ میلیون تومان از محل پرداخت بلاعوض و تسهیلات کمیته امداد، کمک خیران، آورده مددجو و تسهیلات بنیاد مسکن هزینه شده است.

او ادامه داد: همچنین در این ایام در هر شهرستان با پنج خانواده تحت حمایت دیدار و به هر یک از این خانواده‌ها در قالب کمک نقدی و بسته غذایی کمک خواهد شد.

سرپرست کمیته امداد کردستان گفت: تقدیر از ۴۲ نفر از دانش آموزان نخبه و دارای رتبه در تمامی زمینه‌ها و همچنین اهدای پنج دستگاه تبلت به دانش آموزان تحت حمایت از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

طوسی افزود: دیدار با خانواده شهداء، اجرای برنامه‌های فرهنگی، برپایی میزخدمت، پرداخت وام کارگشایی و ... نیز جزو برنامه‌های هفته بسیج است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.