حجت الاسلام پورذهبی گفت: بسیجی دارای بصیرت، معرفت و آگاهی است و تحلیل سیاسی و معنوی دارد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان در گردهمایی بزرگ بسیجیان در سنندج اظهار داشت: یک بسیجی دارای بصیرت، معرفت و آگاهی است.

او افزود: یک بسیجی از شادابی نشاط و امیدواری برخوردار است و خود نشاط را به اطرافیان تزریق و امید را در جامعه ایجاد می‌کند.

حجت‌الاسلام پورذهبی اضافه کرد: نباید در صف نا امیدکنندگان از انقلاب و دین بود و بسیجیان با امید دهی به جامعه در این راستا نقش مهمی دارند.

او با بیان اینکه بسیجی یاد خدا را فراموش نمی‌کند، اهل نماز اول وقت، قرائت قرآن و مناجات است یادآور شد: بسیجی دارای صفا و خلوص نیت است و برای تشویق کاری نمی‌کند و همچون بسیاری از شهدای انقلاب گمنامی را بیشتر دوست دارد و به خاطر خدا کار می‌کند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با تاکید بر اینکه یک بسیجی دارای نظم، انضباط و اخلاق مدار است ادامه داد: در خانواده و در میان همکاران از یک بسیجی به ستوه نمی‌آیند و از او غیبت و تهمت نمی‌شنوند.

بسیجیان دارای بصیرت و آگاهی هستند

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان هم در این گردهمایی با اشاره به اینکه بسیج ارتشی اعتقادی، مردمی، کم هزینه و پرفایده است گفت: بسیجیان در عرصه‌های مختلف اعتقادی و جهادی برای تامین نیازمندی‌های جامعه تلاش می‌کنند و سر از پا نشناخته و فدایی ملت هستند.

سردار سیدصادق حسینی افزود: حضور در خدمات رسانی به مردم سیل‌زده و آسیب دیده از زلزله، حضور در طرح شهید سلیمانی در جریان شیوع کرونا، کمک به محرومین و حضور در مناطق محروم برخی از خدمات مهم این نیروی مخلص و مردمی است.

او با بیان اینکه ثمره انقلاب و حاصل تفکر بلند امام راحل و اندیشه عاشورایی است اضافه کرد: بسیج عامل قدرت و ارتش مردمی که چشم طمع دشمن را کور کرده است.

سردار حسینی ادامه داد: بسیج حرکتی جمعی، فرهنگی، نظامی و مردمی برای استقرار و بقا انقلابی و مردمی‌ترین نظام سیاسی جهان است.

او تاکید کرد: بسیج عامل افتخار و قدرت نظام جمهوری اسلامی است و تبلور شور انقلابی و شعور مردمی بوده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان  با اشاره به اهمیت حفظ امنیت و آرامش گفت: امنیت پایدار مردمی با حضور بسیج در استان تضمین شده است.

سردار حسینی با بیان اینکه یک هزار و ۵۰۰ گروه جهادی سازماندهی شده و مشغول محرومیت‌زدایی هستند اظهار داشت: در کل امسال ۱۹۹ میلیارد تومان خدمات بسیج به هم استانی‌ها ارائه شده است.

۲۹ آبان تا پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸، به نام هفته بسیج نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.