مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

دانشجو حلقه میانی بین مردم و حاکمیت است

حجت الاسلام مقامی گفت: دانشجو حلقه میانی بین مردم و حاکمیت است و راه اندازی حلقه‌های دانشجویی بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری برای حل مشکلات مردم توسط خود دانشجویان در دستور کار باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین حمید مقامی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن قدردانی از دست اندرکاران سوگواره معنوی شهر ادب، گفت: هدف اصلی از برگزاری ویژه برنامه‌های معنوی شهر ادب، جریان سازی فرهنگی در دانشگاه بود و لازمه یک جریان سازی موفق، نظارت، استمرار برنامه‌ها و بازنگری محتوا و فرایند‌های فعالیت است.

او با اشاره به اهمیت جلوگیری از هدر رفت محتوا در برنامه‌ها بیان کرد: محتوا باید برای مخاطب، جذاب، به روز، متناسب با فضای حقیقی و مجازی باشد و ویژه برنامه‌های شهر ادب نیز باید به صورت حضوری و مجازی طراحی و اجرا شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با بیان ضرورت نقش کانون‌ها و تشکل‌ها یادآور شد: مجموعه نهاد رهبری به دنبال توسعه همکاری با بخش‌های مختلف دانشگاه، تشکل‌ها و کانون‌ها است و قصد انجام کار‌های موازی را ندارد.

این استاد حوزه و دانشگاه یکی از آسیب‌های مهم کار تیمی را بخشی نگری دانست و اضافه کرد: در انجام کار‌های گروهی باید از بخشی نگری فاصله گرفت و از نظرات بقیه همکاران در واحد‌های دیگر نیز به برنامه‌ها نگاه کرد و نقد‌های سازنده داشت.

او با اشاره به نزدیک بودن روز دانشجو، بر اهمیت به کارگیری دانشجویان در تصمیم گیری این برنامه‌ها تاکید کرد و گفت: پاسداشت روز دانشجو، یعنی سپردن کار به خود دانشجو است و از اساتید و کارکنان که به نوعی دانشجویان دیروز محسوب می‌شوند، نباید غافل شد.

مقامی با بیان اینکه باید به عنوان یک الگو از شعار زدگی پرهیز شود، افزود: دانشجو حلقه میانی بین مردم و حاکمیت است و این محور کار دانشجویی است، همچنین باید کمک کنیم تا حلقه‌های میانی درست شود و راه اندازی حلقه‌های دانشجویی بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری برای حل مشکلات مردم توسط خود دانشجویان در دستور کار باشد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار