دوره مربیگری ژیمناستیک هنری آقایان، زیر نظر فدراسیون ژیمناستیک و با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور به همت هیأت ژیمناستیک استان فارس در شیراز برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سعیدرضا کیخا رئیس هیأت ژیمناستیک استان فارس و مدرس دوره آموزش مربیگری در مورد برپایی این دوره مربیگری گفت: کلاس مربیگری درجه سه ژیمناستیک هنری آقایان با شرکت ۲۶ نفر از شهرستان‌های استان فارس و تعدادی از شهرهای دیگر کشور به مدت ۵ روز با تدریس اینجانب و به میزبانی شهر شیراز برگزار شد.

او بیان کرد: این دوره در دو بخش تئوری و عملی با همکاری هیات ژیمناستیک شهرستان شیراز، جلسات آموزشی در باشگاه استاد اعظمی برگزار شد که در نهایت اختتامیه آن با حضور  نصیر پیرانی رئیس گروه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان، پیشکسوتان، اعضای هیات ژیمناستیک استان فارس و شرکت کنندگان دوره مربیگری برگزار می‌شود.

کیخا تصریح کرد: بر اساس برنامه ۶ ماهه هیأت ژیمناستیک استان فارس در نیمه دوم امسال ۱۴۰۰ تعداد هشت دوره مربیگری و داوری در شاخه‌های مختلف آقایان و بانوان را زیر نظر فدراسیون برنامه ریزی کرده‌ایم که با برپایی این کلاس، دوره‌های آموزشی ما آغاز شد و دوره‌های بعدی نیز انشاالله به ترتیب برگزار می‌شوند.

در خصوص برنامه‌های هیأت ژیمناستیک استان بیان کرد: در سایه اتحاد، همدلی و همکاری اعضای خانواده ژیمناستیک استان برنامه‌های خوبی در حال اجرا می‌باشد. هدف ما بر مبنای تقویم اجرایی شش ماهه دوم ۱۴۰۰، علاوه بر برگزاری مسابقات و جشنواره‌ها، پرداختن به بحث مهم آموزش است تا بتوانیم مربیان جوان و با دانشی در کنار اساتید پیشکسوت و با تجربه پرورش دهیم.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.