به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج پویش نذر خون جامعه ورزش و جوانان و بسیج ورزشکاران در استان کرمان برگزار شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، پویش نذر خون با همکاری جامعه ورزش و جوانان، بسیج ورزشکاران، هیئت ورزش همگانی استان و بسیج پیشکسوتان جهاد شهادت همزمان با سراسر کشور در پارک مشاهیر کرمان برگزار  شد.

ایرج شکوهی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج و تقدیر از نهاد‌هایی که برای برگزاری این پویش با انتقال خون همکاری کرده اند گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که با بصیرت نورانی حضرت امام رحمة الله علیه پایه گذاری شد و امروز به یک درخت تنومندی تبدیل شده است که در حال نقش آفرینی در همه عرصه‌ها می‌باشد.

او افزود: از بسیج به عنوان یک نهاد ارزشی در نهادینه ساختن فرهنگ اهدای خون در جامعه نام برد.

در حاشیه این مراسم رضاپور علی‌آبادی مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان کرمان نیز ضمن تشکر از زحمات کارکنان انتقال خون بیان کرد: قشر ورزشکار در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایران در همه عرصه‌ها نقش آفرینی داشته است.

 او تصریح کرد:  از آنجا که اهدای خون رسالت جامعه ورزشی است، با توجه به اعلام مجدد سازمان انتقال خون و کمبود ذخایر بانک خون کشور برای بار سوم در سال ۱۴۰۰ جامعه بسیج ورزشکاران کرمان که همیشه در زمان نیاز در صف اول کمک به بیماران نیازمند به خون حاضر بوده‌اند، احساس تکلیف کرده و در انجام امر خداپسندانه و خیرخواهانه اهدای خون شرکت کردند.

سرهنگ پاداش جانشین سپاه تخصصی و اقشار بسیج سپاه ثارالله کرمان، عشرت کردستانی قهرمان پارالمپیک و عضو شورای مشورتی بسیج ورزشکاران، عباس ایرانمنش رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد شهادت، محمدرضا روزخوش مسئول تربیت بدنی سپاه استان کرمان، دکتر حسین جمالی زاده رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان، منصور دامغانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان و هیات ورزش همگانی استان در این پویش شرکت کردند.

لازم به ذکر است، این پویش در دیگر پایگاه‌های انتقال خون استان نیز برگزار شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار