پروژه اجرای ۳۲ کیلومتر روکش ماسه آسفالت سرد در محور‌های مواصلاتی سه گانه طبس و راه روستایی نجات آباد بخش دستگردان انجام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حیدری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طبس با اشاره به اجرای ۳۲ کیلومتر عملیات روکش ماسه آسفالت سرد در این شهرستان گفت: این پروژه با هدف بهسازی رویه آسفالتی، بهبود ویژگی‌های عملکردی و تأمین ایمنی ۳ محور مواصلاتی طبس-دیهوک، طبس-یزد، ده محمد-عشق آباد-بردسکن و همچنین بهسازی راه روستایی نجات آباد در بخش دستگردان در قالب امانی-پیمانی آغاز شده است.

او افزود: پس از ۲ ماه کار راهداران شهرستان طبس و پیمانکار طرف قرار داد سرانجام صبح امروز عملیات مذکور خاتمه و محورها زیر بار ترافیک رفت.

حیدری بیان کرد: با مشاهده افت کیفیت رویه آسفالتی در محور‌های مواصلاتی شهرستان طبس در وهله نخست نسبت به اولویت‌بندی مقاطع اقدام شد که پس از ارزیابی‌های فنی و میدانی ۱۰ کیلومتر در حدفاصل روستای ده محمد تا شهر عشق آباد، ۶ کیلومتر از معبر ارتباطی عشق آباد-بردسکن، ۵ کیلومتر از محور شریانی طبس-دیهوک، ۱۰ کیلومتر از محور شریانی طبس-یزد و همچنین راه روستایی عشق آباد-نجات آباد به طول ۱ کیلومتر، در زمره مقاطعی با شدت آسیب بالا قرار گرفتند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طبس عنوان کرد: با توجه به شرایط اعتباری، اجرای روکش ماسه آسفالت به عنوان راه حلی پر بازده و کم‌هزینه در دستور کار قرار گرفت تا سرانجام از طریق اجرای آن شاهد ارتقای کیفیت بهره برداری و افزایش عمر این محور‌های پر ترافیک بین شهری باشیم.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.