مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: رمز ماندگاری بسیج، ارتباط مستمر و گسترده و همه جانبه این نهاد با مردم و پایبندی و تداوم راه امام راحل (ره) و تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهرداد جهاندیده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان   گفت : با گذشت چهار دهه از ظهور فرهنگ و تفکر بسیجی در میهن اسلامی، نقش آفرینی‌های بزرگ و سرنوشت ساز این نهاد مردم پایه، امروز بیش از هر دورانی در کارکرد‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی نقش داشته است.

وی تاکید کرد: امروزه نه تنها وظایف بسیج کاهش نیافته بلکه هر روز بر تکالیف و وظایف آن‌ها افزوده شده، بطوریکه گاه در عرصه اقتصادی، معیشتی، عمران، آبادانی و خودکفایی و گاه حفاظت از نوامیس و حریم امنیت مردم و امر به معروف و نهی از منکر فعال و مثمرثمر هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: بی‌شک با حفظ این سرمایه گران سنگ، انقلاب و دستاورد‌های ارزشمند آن ماندگار و جاودانه خواهند ماند.

وی افزود: ملت شریف ایران اسلامی همواره قدردان خدمات بسیج بوده و هیچ گاه نقش این نیروی پرصلابت را در حفظ تمامیت ارضی و دفاع از مرز‌های میهن اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس و در ادامه آن خنثی سازی توطئه‌های دشمنان، از یاد نخواهند برد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار