فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: رزمایش جهادگران بسیجی با حضور یک هزار و ۶۰۰ گروه جهادی فعال در سطح استان همزمان با هفته بسیج برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوعی برای گرامیداشت هفته بسیج در استان سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شده اظهار داشت: رزمایش جهادگران بسیجی با حضور یک هزار و ۶۰۰ گروه جهادی فعال در سطح استان همزمان با هفته بسیج برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: افتتاح پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی، اعزام گروه‌های جهادی و تیم‌های بسیج جامعه پزشکی با هدف خدمت‌رسانی متمرکز به مردم مناطق محروم و حاشیه شهر‌های استان، برپایی میز‌های خدمت با هدف ارتباط چهره به چهره مردم و مسئولان در اقصی نقاط استان، افتتاح مرکز رشد و فناوری بسیج در زاهدان، برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری، برگزاری همایش تخصصی جشنواره نهضت جوانان مسئله‌محور و تجلیل از دانشجویان نخبه از مهمترین عناوین برنامه‌های هفته بسیج در استان است.

وی ادامه داد: نواختن زنگ بسیج در مدارس منتخب با بهره‌گیری از سامانه شاد، پویش نذر خون بسیجیان، رزمایش کمک‌های مومنانه، عیادت از بیماران بستری در استان، برگزاری کارگاه و همایش «نغمه سرایان اهل سنت»، برگزاری همایش سران طوایف استان و رونمایی از تولیدات فرهنگی رسانه‌ای بسیج از دیگر برنامه‌های محوری هفته بسیج در استان است.

شفایی اضافه کرد: رزمایش اقتدار برنامه سراسری گردان‌های بسیج استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، دومین اجلاسیه کشوری مجمع جهانی مستضعفین و برگزاری اجلاسیه کنگره ملی دانش‌آموزی در محل مجلس به صورت ویدئوکنفرانس از برنامه‌های ملی این هفته است که در استان نیز همزمان با سایر نقاط کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار