فرماندار ملایر گفت: امسال ۲۴۰ واحد مسکونی در حاشیه های شهر ملایر برای افراد کم برخوردار ساخته می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، قدرت الله ولدی، فرماندار ملایر گفت: ۲۴۰ واحد مسکونی از محل تسهیلات مسکن روستایی در ۷ نقطه حاشیه شهر و مناطق بازآفرینی این شهر ساخته می شود.

او با بیان اینکه این فرصت برای نخستین بار برای شهر‌های بالای ۲۵ هزار نفر مهیا شده است، افزود: برای ساخت هر واحد ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات بنیاد مسکن با کارمزد پنج درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود و تعداد واحد‌ها ۲ طبقه در نظر گرفته شده است.

این تعداد واحد مسکونی در مناطق بازآفرینی شهر شامل کوی نفت سیاه، امامزاده عبدالله (ع)، سر جوی، جعفرآباد، ۳۰ متری شهید تاجوک و پشت ناسیونال قدیم و از محل تسهیلات مسکن روستایی ساخته می‌شود.

فرماندار ملایر ساخت این واحد‌های مسکونی را فرصتی مغتنم و طلایی برای متقاضیان مسکن در نقاط حاشیه شهر عنوان کرد و ادامه داد: شهرستان ملایر در اجرای این طرح با استفاده از تسهیلات مسکن روستایی در استان پیشتاز است.

ولدی می گوید: متقاضیانی که مالک زمین باشند، سند ملکی آن‌ها به عنوان ضمانت در رهن بانک خواهد رفت و برای کسانی‌که اسناد آن‌ها عادی است، تسهیلات آن‌ها با سه ضامن معتبر مورد تایید بانک قابل پرداخت خواهد بود.

ولدی با بیان اینکه با همکاری شهرداری، شورای اسلامی شهر و نظام مهندسی برای صدور پروانه ساختمانی و نظارت‌های نظام مهندسی، حداقل ۵۰ تا ۱۰۰ درصد تخفیف برای متقاضیان لحاظ خواهد شد، تاکید کرد: شرایط اخذ ضمانت برای تمامی بانک‌ها به صورت یکسان خواهد بود.

او حداکثر مهلت استفاده از این تسهیلات را تا پایان امسال عنوان کرد و افزود: متقاضیان برای دریافت پروانه، تکمیل پرونده و استفاده از تسهیلات ساخت مسکن باید ابتدا به شهرداری و سپس به بنیاد مسکن مراجعه کنند و از طریق بنیاد مسکن برای دریافت تسهیلات به بانک عامل معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.