فرماندار ملایر از ساخت ۲۴۰ واحد مسکونی از محل تسهیلات مسکن روستایی در ۶ نقطه حاشیه شهر و مناطق بازآفرینی این شهر خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،قدرت الله ولدی شب گذشته در جلسه هماهنگی ساخت مسکن در نقاط بازآفرینی شهر ملایر بیان کرد: برای ساخت هر واحد ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت به متقاضیان اعطا می‌شود.

او افزود: این تعداد واحد مسکونی در مناطق بازآفرینی شهر شامل کوی نفت سیاه، امامزاده عبدالله (ع)، سر جوی، جعفرآباد، ۳۰ متری شهید تاجوک و پشت ناسیونال قدیم و از محل تسهیلات مسکن روستایی ساخته می‌شود.

فرماندار ویژه ملایر ساخت این واحد‌های مسکونی را فرصتی مناسب برای متقاضیان مسکن در نقاط حاشیه شهر عنوان کرد و ادامه داد: شهرستان ملایر در اجرای این طرح با استفاده از تسهیلات مسکن روستایی در استان پیشتاز است.

ولدی بیان کرد: به منظور تاکید رئیس جمهورمبنی بر جهش مسکن و ساخت یک میلیون واحد مسکونی در کشور، در مرحله نخست با همکاری مشترک فرمانداری ویژه ملایر، بنیاد مسکن، شهرداری، شورای اسلامی شهر، بانک‌های عامل و راه و شهرسازی شهرستان، قرار شد ۲۴۰ واحد مسکونی در مناطق بازآفرینی شهری با استفاده از تسهیلات مسکن روستایی احداث شود.

معاون استاندار همدان گفت: تسهیلات ۲۵۰ میلیون تومانی بنیاد مسکن با کارمزد پنج درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود و تعداد واحد‌ها ۲ طبقه در نظر گرفته شده است.

ولدی با بیان اینکه با همکاری شهرداری، شورای اسلامی شهر و نظام مهندسی برای صدور پروانه ساختمانی و نظارت‌های نظام مهندسی، حداقل ۵۰ تا ۱۰۰ درصد تخفیف برای متقاضیان لحاظ خواهد شد، تاکید کرد: شرایط گرفتن ضمانت برای تمامی بانک‌ها به صورت یکسان خواهد بود.

او گفت: متقاضیانی که مالک زمین باشند، سند ملکی آن‌ها به عنوان ضمانت در رهن بانک خواهد رفت و برای کسانی‌که اسناد آن‌ها عادی است، تسهیلات آن‌ها با سه ضامن معتبر مورد تایید بانک قابل پرداخت خواهد بود.

اوحداکثر مهلت استفاده از این تسهیلات را تا پایان امسال عنوان کرد و افزود: متقاضیان برای دریافت پروانه، تکمیل پرونده و استفاده از تسهیلات ساخت مسکن باید ابتدا به شهرداری و سپس به بنیاد مسکن مراجعه کنند و از طریق بنیاد مسکن برای دریافت تسهیلات به بانک عامل معرفی می‌شوند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار