رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: قاتل فراری خیابان معلم ارومیه در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سرهنگ صادق شکری اظهار کرد: در پی وقوع نزاع و درگیری منجر به قتل یکی از شهروندان در خیابان معلم ارومیه، رسیدگی به آن در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی انتظامی آذربایجان‌غربی قرار گرفت.

وی بیان کرد: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیس، در نهایت قاتل به همراه سه نفر دیگر از هم‌دستانش طی یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه متهمان انگیزه ارتکابی را اختلافات قبلی عنوان داشتند، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شدند.

سرهنگ شکری در پایان با تاکید بر اینکه مردم عزیز همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، بیان داشت: پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان نیز ضمن همکاری مستمر با پلیس، با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.