فرماندار ویژه شهرستان سیرجان گفت:مشکل تسطیح راه‌ها و آبرسانی روستا‌های بخش گلستان شهرستان سیرجان رفع می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بهاالدینی فرماندار سیرجان به همراه جمعی از مسئولان شهرستان  از روستا‌های چاه بهرام، چاه بادام، چاه میش، قلیدی، چاه نظری بخش گلستان بازدید کردند.

فرماندار ویژه شهرستان سیرجان در خصوص مشکل گازرسانی روستا‌های بخش گلستان گفت: یکی از مشوق‌های اصلی برای تثبیت جمعیت روستا‌ها فراهم کردن امکانات رفاهی از جمله گازرسانی به این مناطق است که در دستور کار مسئولان شرکت گاز قرار گرفته و مردم روستا‌های بخش گلستان نیز از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

او افزود: در ارتباط با مشکل شبکه آبرسانی و تامین آب آشامیدنی با بررسی‌های لازم از سوی کارشناسان اداره آب و فاضلاب در آینده‌ای نزدیک شبکه آبرسانی این روستا‌ها اجرایی خواهد شد.

بهاالدینی بیان داشت: همچنین در خصوص راه‌های ارتباطی، اداره امور عشایر در اولین فرصت باید نسبت به تسطیح این راه‌ها اقدام شود.

در پایان این بازدید مقرر شد به منظور پیگیری و بررسی مصوبات این بازدید، طی یک هفته آینده با حضور مدیران ادارات همراه و روسای شورا‌ها ونمایندگان روستا‌های مذکور در فرمانداری سیرجان جلسه‌ای برگزار و خواسته‌های مردم این روستا‌ها  پیگیری شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار