نیم صفحه نخست روزنامه‌های امروز سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ استان کرمان را اینجا ببینید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نیم صفحه نخست روزنامه‌های امروز سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ استان کرمان را همراه با تیتر و عناوین متنوع به شرح زیر مشاهده کنید.

روزنامه کرمان امروز در گزارشی از افزایش آرایشگاه هایی که در کرمان امور تخصصی زیبایی پزشکی انجام می دهند و هشدار مسئولان مربوطه  سخن گفت و این گونه تیتر زد: «هشدار جدید! مرگ در آرایشگاه و کلینیک متخلف» 

این روزنامه همچنین در گزارش دیگری از حال و هوای این روزهای تئاتر کرمان که نیاز به یک جنبش بعد از انفعال دارد و انتقادی که به هنرمندان این هنر وارد است سخن گفت و  نوشت: «تئاتر کرمان تا چه زمانی قرار است تعطیل باشد؟!»

 همچنین روزنامه کرمان امروز به نقل از سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان نوشت: برخی فرمانداران اسامی متقاضیان وام اشتغال را اعلام نکرده اند. 

روزنامه واقعه در شماره امروز خود از ۲ افتتاح  بزرگ ترین پارکینگ هوشنمند منطقه جنوب شرق کشور در کرمان و نخستین فروشگاه زنجیره ای « سی سی » در کرمان خبر داد. 

روزنامه کاغذ وطن امروز  از زبان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نوشت: « مهارت آموزی جوانان نباید گرفتار مدرک گرایی شود. 

این روزنامه در خبر دیگری از خط و نشان برای اصناف ثبت شده در سامانه جامع نجارت سخن و گفت با این تیتر خبر را منتشر کرد: « توزیع مرغ فقط پستی» 

در این روزنامه همچنین از فروچاله هایی بخوانید که شهر کرمان را می بلعند. 

شما می‌توانید تصویر نخست این روزنامه‌ها را با تیتر‌های متنوع دیگر در ادامه مشاهده کنید:

شهر گرمان را فروچاله ها می بلعند/ تئاتر کرمان تا چه زمانی قرار است تعطیل باشد؟!

روزنامه واقعه

روزنامه کاغذوطنانتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار