تصاویر نیم صفحه نخست مطبوعات استان کرمان، مورخ چهارشنبه ۱۹ آبان ماه را مشاهده کنید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، تصاویر نیم صفحه نخست روزنامه‌های استان کرمان، مورخ چهارشنبه ۱۹ آبان ماه را با عناوین و تیتر‌های مختلف مشاهده می‌کنید.

روزنامه کاغذ وطن، امروز با تیتر "زلزله زده‌های زرند زیر سقف‌های خیس و ترک خورده" به زلزله ۵.۱ ریشتری ۲۴ مهرماه در یزدان آباد زرند پرداخته و به مسئولان نسبت به وجود ۶ هزار واحد مسکونی غیرمقاوم روستایی و شهری در این شهرستان در روز‌های بارانی پاییزی هشدار داده است.

"آماده باش برای مقابله با آنفلوانزای فوق حاد پرندگان"، موضوع دیگریست که روزنامه کرمان امروز در گزارشی به نقل از اداره کل دامپزشکی استان کرمان به کاهش دما و احتمال شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان اشاره کرده و خواستار توجه بیش از پیش مرغداران، صاحبان مزارع پرورش مرغ و فعالان صنعت طیور به منظور تشدید ضوابط امنیت زیستی و اندیشیدن تمهیدات لازم شده است.

روزنامه واقعه در شماره امروز خود با تیتر" رقابت سنگین رسانه‌های استان کرمان در جشنواره «رسانه و عدالت»" از زبان رئیس ستاد برگزاری جشنواره رسانه و عدالت استان کرمان به رشد ۷۰ درصدی مشارکت رسانه‌ها در جشنواره رسانه و عدالت اشاره کرده است.

تیتر"نمایشگاه یا فروشگاه؛ مساله این است"، از دیگر اخباریست که در روزنامه‌های امروز استان کرمان به چشم می‌خورد که شما می‌توانید این اخبار را به همراه خبر‌های مختلف دیگر در ادامه بخوانید:

روزنامه کاغذ وطن

روزنامه کرمان امروز

روزنامه واقعهانتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.