شما می‌توانید آخرین اخبار ورزشی را هر روز در پادکست باشگاه خبرنگاران جوان بشنوید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید هر روز در پادکست ورزشی، آخرین عناوین اخبار ورزشی را با ما بخوانید و بشنوید.

با اعلام شریفی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال مهدی طارمی که به دلیل اختلاف با اسکوچیچ به اردوی تیم ملی برای ۲ بازی برابر لبنان و سوریه دعوت نشده بود، برای بازی‌های بعدی به اردو‌های تیم ملی دعوت می‌شود.

بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از مصاف با تیم ملی سوریه در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تست کرونا دادند و نتیجه تست تمام بازیکنان منفی شد.

باشگاه پرسپولیس که مدتی پیش از سعید حسین پور، بازیکن سابق خود به دلیل فسخ قرارداد یک طرفه شکایت کرده بود؛ در این پرونده محکوم شد. به این ترتیب حسین پور بازیکن آزاد است و می‌تواند بدون مشکل با تیم دیگری قرارداد ببندد.

سایت چمپیونات روسیه در گزارشی عنوان کرده است که باشگاه فنرباغچه ترکیه به دنبال مذاکره با باشگاه زنیت برای جذب سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران است.

با اعلام علیرضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی، پدرو سنا مربی برزیلی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام ژاپن برای هدایت تیم ملی ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو با مسئولان فدراسیون قایقرانی کشورمان به توافق رسیده و قرار است به زودی برای عقد قرارداد وارد ایران شود تا کارش را با تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام ایران آغاز کند.

طبق اعلام کنفدراسیون تیراندازی آسیا (ASC)، فدراسیون بین‌المللی ورزش تیراندازی (ISSF) تعداد سهمیه کشور‌ها و مناطق آسیایی را برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس ۱۰ مورد افزایش داد و تعداد سهمیه‌ها از ۳۸ به ۴۸ سهمیه رسید.

بر اساس تقویم اتحادیه جهانی کشتی رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان قرار است طی روز‌های ۱۹ تا ۲۷ شهریور سال ۲۰۲۲ به میزبانی بلگراد صربستان برگزار شوند و مسابقات کشتی بازی‌های آسیایی نیز ۳ روز بعد در چین برگزار خواهند شد. با این حال گفته می‌شود بیش از ۳۰ کشور آسیایی از جمله ایران به دلیل فاصله کم میان مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی چین در حال رایزنی با اتحادیه جهانی کشتی هستند تا زمان برگزاری رقابت‌های جهانی صربستان به زمان دیگری موکول شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.