شما می‌توانید آخرین اخبار ورزشی را هر روز در پادکست باشگاه خبرنگاران جوان بشنوید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید هر روز در پادکست ورزشی، آخرین عناوین اخبار ورزشی را با ما بخوانید و بشنوید.

کمیته بین المللی المپیک اعلام کرد به دلیل مثبت شدن تست دوپینگ کشتی گیران ازبکستانی و گرجستانی، مدال طلای وزن ۱۲۰ کیلوگرم المپیک ۲۰۱۲ لندن به کمیل قاسمی اهدا می‌شود.

امشب در مهمترین دیدار‌های مرحله مقدماتی جام جهانی ٢۰٢٢ قطر در قاره اروپا، کرواسی با روسیه، پرتغال با صربستان و اسپانیا با سوئد دیدار می کنند.

دیشب هم در مهمترین دیدار‌ها در قاره اروپا، بلژیک ۳ بر یک توانست استونی را شکست دهد. فرانسه هم با هشت گل قزاقستان را در هم کوبید. بلژیک و فرانسه موفق شدند یک هفته قبل از اتمام بازی‌های این مرحله، مجوز حضور در جام جهانی را کسب کنند.

مهران نکویی مجد، عضو تیم ملی پارا دو و میدانی به دلیل زیر پا گذاشتن قوانین ضد دوپینگ از سوی کمیته بین المللی پارالمپیک (IPC) به مدت ۴ سال از حضور در تمامی مسابقات محروم شد و مدال نقره مسابقات جهانی پارا دو و میدانی ۲۰۱۹ خود را از دست داد.

مسابقات هفته هفتم لیگ برتر والیبال مردان امروز با برگزاری ۷ دیدار پیگیری می‌شوند. در مهمترین بازی‌ها پیکان تهران با شهرداری ورامین و آذرباتری ارومیه با شهرداری ارومیه دیدار می‌کنند.

مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا در بنگلادش از صبح امروز با حضور کمانداران کشورمان آغاز شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.