شما می‌توانید آخرین اخبار ورزشی را هر روز در پادکست باشگاه خبرنگاران جوان بشنوید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید هر روز در پادکست ورزشی، آخرین عناوین اخبار ورزشی را با ما بخوانید و بشنوید.

سفیر ایران در پرتغال از ملاقات احتمالی علی دایی و رونالدو ، اسطوره‌های فوتبال ایران و پرتغال در لیسبون خبر داد.

رئیس کمیته ملی المپیک مجارستان صبح امروز با حضور در کمیته ملی المپیک ایران از سردیس‌های اسطوره‌های فوتبال و ورزش ایران بازدید کرد.

لبنانی‌ها با نصب VAR در ورزشگاه صیدا برای میزبانی از دو دیدار تیم ملی فوتبال لبنان برابر ایران و امارات آماده می‌شوند.

کریم باقری، مربی تیم ملی فوتبال کشورمان اعلام کرد بعد از دیدار با لبنان اختلافات حل خواهند شد و طارمی به تیم ملی برمی‌گردد.

سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد میان دو تیم پرسپولیس و استقلال تبعیضی قائل نیست و از پیگیری رفع مشکل کالدرون و بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی تیم پرسپولیس خبر داد.

هفته ششم لیگ برتر والیبال فردا با برگزاری ۷ دیدار پیگیری خواهد شد که در مهم‌ترین دیدار این هفته سپاهان اصفهان به مصاف شهرداری ارومیه خواهد رفت تا تکلیف تیم های بالای جدول تا حدودی مشخص شود.

رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (سه شنبه) در مناطق کنفرانس غرب و شرق با برگزاری ۸ دیدار پیگیری شد که در مهم‌ترین دیدار‌ها گلدن استیت واریرز به مصاف آتلانتاهاکس رفت و با نتیجه ۱٢٧ بر ١١٣ آتلانتا را از پیش رو برداشت و لس آنجلس لیکرز هم در وقت‌های اضافه ۱۲۶ بر ۱۲۳ شارلوت هورنتس را شکست داد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار