شما می‌توانید آخرین اخبار ورزشی را هر روز در پادکست باشگاه خبرنگاران جوان بشنوید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید هر روز در پادکست ورزشی، آخرین عناوین اخبار ورزشی را با ما بخوانید و بشنوید.

در چارچوب دیدار‌های هفته چهارم لیگ برتر ایران، امروز مس رفسنجان با آلومینیوم اراک ، نساجی مازندران با صنعت نفت آبادان ، نفت مسجدسلیمان با فولاد و پرسپولیس با گل گهرسیرجان به رقابت می‌پردازند.

رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران دیروز با برگزاری ۴ دیدار آغاز شد و در یکی از مهم‌ترین دیدار‌ها تیم استقلال تهران مقابل فجر شهید سپاسی با نتیجه یک - یک متوقف شد.

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان امشب ساعت ۱۸:۳۰ در دیدار نهایی مسابقات جام بین قاره‌ای ۲۰۲۱ امارات به مصاف روسیه می‌رود.

در مهمترین دیدار‌های فوتبال اروپا امشب تیم‌های بوردو با پاری سن ژرمن ، لایپزیگ با دورتموند و منچسترسیتی و منچستر یونایتد در دربی شهر منچستر به مصاف یکدیگر می‌روند.

محمد طیبی، کاپیتان نفت مسجدسلیمان، با انعقاد قراردادی یک ساله به تیم صنعت نفت آبادان پیوست و شاگرد منصوریان شد.

با اعلام فدراسیون جهانی کاراته، هفت کاراته‌کا از برترین‌های دنیا برای حضور در کمیسیون ورزشکاران ثبت‌نام کرده‌اند که نام سجاد گنج‌زاده از ایران هم در این لیست مشاهده می‌شود. انتخابات این کمیسیون در حاشیه مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۱ برگزار می‌شود.

باشگاه فوتبال بارسلونا به صورت رسمی ژاوی هرناندز را به عنوان سرمربی این تیم معرفی کرد.

با اعلام یورگن کلوپ، سرمربی تیم لیورپول روبرتو فیرمینو، نبی کیتا و کرتیس جونز دیدار این هفته قرمز‌ها در لیگ برتر را از دست خواهند داد. تیم فوتبال لیورپول فردا ساعت ۲۰:۰۰ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف وستهام می رود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی نیازی
۱۴:۳۵ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
فقط ژاوی
آخرین اخبار