استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم کار کردن مدیران تا لحظه آخر مسئولیت، گفت : در شرایط فعلی کم کاری هر مدیری خیانت بارز است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : این امکان وجود دارد و این تغییر به حق است، چرا که مردم رای به تغییر داده اند، اما اینکه مدیری بخواهد در این شرایط فقط فکر این موضوعات باشد و کار مردم را روی زمین گذاشته و منتظر باشد مسئولیت‌ها را گردن مدیر بعدی بیندازد، به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

او گفت : در شرایط فعلی که مردم مشکلات معیشتی بسیاری دارند، هر گونه کم کاری از سوی هر مدیری خیانت است.

استاندار کرمانشاه با انتقاد از رایزنی برخی مدیران برای ابقا در این دولت افزود: مدیران به جای رایزنی برای این موارد، باید برای حل مشکلات مردم رایزنی کنند.

بازوند افزود: متاسفانه در این میان برخی مدیران سعی دارند با اتهام زنی به دیگران در دولت جدید به جایگاهی برسند، اما این را باید بدانند که چنین افرادی در این دولت جایگاهی ندارند و از تهمت زدن به دیگران به جایی نمی‌رسند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به سهم استان از محل اعتبارات بند "الف" تبصره ماده ۱۸ گفت: در این زمینه مدیران باید با وزارتخانه‌ها رایزنی کرده و سهم استان را از این محل دریافت کنند.

او افزود: یک هفته مهلت می‌دهیم که مدیران در این زمینه نتیجه را اعلام کنند و کم کاری در این زمینه پذیرفتنی نیست.

ثبت نام طرح جهش تولید مسکن برای متقاضیان شهر‌های جامانده اول آذر شروع می‌شود

بازوند با اشاره به تصویب طرح جهش تولید مسکن در مجلس، گفت: این طرح به دولت ابلاغ شده و بر اساس آن دولت موظف است سالانه یک میلیون واحد مسکونی بسازد.

او افزود: هرچند هنوز معتقدم نباید تعداد مسکن در این طرح قید می‌شد، اما به هرحال این طرح هم اکنون بصورت یک قانون درآمده و لازم الاجراست.

بازوند گفت: بر اساس سهم مشخص شده باید سالانه ۳۰ هزار واحد مسکونی در استان کرمانشاه ساخته شود و این یعنی در طول چهارسال اجرای این طرح باید در مجموع ۱۲۰ هزار واحد مسکونی در استان احداث شود.

استاندار کرمانشاه از تامین زمین برای دو سال اجرای این طرح در سطح استان خبر داد و افزود: در برخی شهرستان‌ها با مشکل و کمبود زمین مواجه هستیم که رفع آن در دستور کار قرار دارد.

بازوند با تاکید بر لزوم آغاز هر چه سریعتر عملیات اجرایی این طرح در استان گفت: از شهریور ۱۴۰۰ تا شهریور ۱۴۰۱ باید ۳۰ هزار واحد مسکونی در استان احداث شود و درهمین راستا اداره کل راه و شهرسازی استان مکلف است هرچه سریعتر عملیات اجرایی این پروژه‌ها را شروع کند.

او با اشاره به شروع ثبت نام این طرح در برخی شهرستان‌های استان گفت: ثبت نام از متقاضیان در شهر‌های جامانده این طرح در صورتی که مشکل خاصی ایجاد نشود، اول آذر شروع می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.