فرماندار کرمانشاه با اشاره به غیر قابل قبول بودن وضعیت بهداشتی، روشنایی، فضای سبز و سرویس‌های خدماتی سراب نیلوفر گفت : اگر این ظرفیت خوب و خدادادی در استان دیگری بود قطعاً بهتر مورد توجه و رسیدگی قرار می‌گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل‌الله رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت : اراضی سراب نیلوفر وقف خاص است و این وقف در اختیار دادستان کل کشور و به طبع دادگستری کل استان است و از این رو امکان رسیدگی از طرف مدیران دولتی وجود ندارد.

او گفت : از دادگستری استان درخواست داریم نسبت به در اختیار گذاشتن فضای سراب نیلوفر به شرکت توسعه گردشگری مساعدت و همکاری کند.

او افزود: تلاش فراوانی از طریق دانشکده کشاورزی، فرمانداری و بخشداری مرکزی کرمانشاه برای احیای گل‌نیلوفر صورت گرفت، اما متاسفانه بی توجهی‌ها باعث شد آثار آن از بین برود بنابراین ما باید با ارائه طرحی مناسب به سراب نیلوفر رسیدگی ویژه‌ای داشته باشیم.

فرماندار کرمانشاه افزود: این وضعیت فعلی سراب نیلوفر به عنوان یک ظرفیت خدادادی در زمینه گردشگری و تفریح گاه برای مردم مورد قبول نیست و همه باید دلسوزانه در جهت حل مشکلات آن تلاش کنیم بنابراین شرکت توسعه گردشگری باید با جدیت بیشتری مسائل و مشکلات سراب نیلوفر را پیگیری کند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.