زنی به دلیل اینکه به خانه‌ها وارد می‌شد و به جای دزدی، آن‌ها را تمیز می‌کرد و قبض خدمات خود را برجای می‌گذاشت، دستگیر شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از cbsnews، معمولا کسانی که بدون اجازه وارد خانه دیگران می‌شوند و به حریم خصوصی دیگران تعدی می‌کنند، نیت خوبی ندارند و به قصد انجام اقدامی شرورانه چنین کاری را انجام می‌دهند.

با این حال پلیس ایالت اوهایو از دستگیری زنی خبر داد که صاحب یک شرکت خدماتی بود و بدون اجازه وارد خانه دیگران می‌شد و به جای دزدی، خانه آن‌ها را تمیز می‌کرد. او در نبود صاحبخانه، ظرف هارا می‌شست، زباله‌ها را بیرون می‌برد، خانه را جارو می‌کشید و در پایان هم یک قبض پرداخت در ازای خدماتش برای صاحبخانه می‌گذاشت. رفتاری که بیشتر شبیه به اختلال فکری و عملی به نظر می‌رسد.

دستگیری مجرم

پلیس محلی این زن ۵۳ ساله را بعد از اینکه به زور و بدون حضور صاحب خانه وارد خانه آنها می‌شود، دستگیر می‌کند. با این حال پلیس اعلام کرده که او هیچ چیزی را به سرقت نبرده است. آنها می‌گویند این زن در ازای خدماتش یک قبض پرداخت ۷۵ دلاری را برای صاحب خانه به جا گذاشته که روی آن نام و آدرس وی نوشته شده است. با این حال او به اتهام دزدی به زندان انداخته شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۲۴ آبان ۱۴۰۰
به آمریکا بی ها خوبی کردن نیامده کاشکی بیاد خانه من رو تمیز کنه
Iran (Islamic Republic of)
آگاه
۱۵:۵۰ ۲۴ آبان ۱۴۰۰
تو رو خدا بببنید کیه ادرس خونمون رو بدم بیاد تمیز کنه بره...