فرمانده انتظامی استان یزد در مورد حوادث ترافیکی و آمار تصادفات در یزد توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: پلیس با هماهنگی که با مقامات قضائی استان یزد انجام داده با کسانی که با انجام حرکات نمایشی، سرعت بالا و ... جان خود و دیگر شهروندان را به خطر می‌اندازند با شدت برخورد می‌کند و خودروی آن‌ها در پارکینگ توقیف می‌دهد.

او افزود: افراد ۳۰ تا ۴۰ ساله بیشترین آمار تصادفات فوتی و جرحی را به خود اختصاص داده اند و علت تامه ۳۸ درصد از تصادفات عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه، ۲۹ درصد عدم توجه به جلو بوده است.

رئیس پلیس استان یزد با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داده که در بیشترین تصادفات در ساعت ۱۳ الی ۱۶ رخ داده است گفت: با تلاش ماموران پلیس راه و راهور استان تصادفات جرحی در مهر ۲۰ درصد کاهش داشته است.

بهدانی فرد افزود: حفظ نظم و انضباط ترافیکی یکی از اولویت‌های مهم پلیس راه و راهور استان است که با توجه به افزایش برخی حوادث ترافیکی و به منظور پیشگیری از بروز هرگونه حادثه ناگوار؛ با تخلفات حادثه ساز برخورد جدی تری خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان یزد در خاتمه یادآور شد: از مردم فهیم و قدرشناس استان یزد که همکاری خوبی با پلیس در جهت ارتقای امنیت آمد و شد و کاهش حوادث رانندگی را دارند قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار