نشست هم اندیشی دهیاران بخش مرکزی شهرستان زرند صبح امروز برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  جلسه هم اندیشی با دهیاران بخش مرکزی شهرستان زرند به ریاست عباس فتاحی بخشدار مرکزی و با حضور احمد سلطانی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان، هادی اسدی مدیر توزیع برق، نماینده اداره آبفا و جمعی از دهیاران روستا‌های این بخش در محل سالن اجتماعات فرمانداری زرند برگزار گردید.

در این جلسه، مسائل و مشکلات در حوزه‌های مختلف عمرانی، تفکیک اراضی، اجرای طرح هادی، آبیاری فضای سبز روستاها، روشنایی معابر، تخصیص بودجه جهت تعویض تیر‌های برق فرسوده و نظارت بر نانوایی‌ها محدوده روستا‌های بخش محمدیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فتاحی بخشدار مرکزی زرند با اشاره به پیگیری نشست‌های مشورتی با دهیاران که با حضور مسئولین شهرستانی برگزار شد، به اهمیت رایزنی و بررسی نزدیک مسائل و مشکلات در حوزه‌های عمرانی اشاره کرد و این اقدام را از برکات مشترک فضای نزدیک و صمیمی موجود در راستای توجه به خواست مردم و رفع مشکلات و هماهنگی بیشتر بین مراجع و دستگاه‌های اجرائی عنوان کرد.

 سلطانی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان زرند با اشاره به اینکه دهیاران مدیران امور عمرانی در روستا‌ها هستند بر تعامل و ایجاد هماهنگی بیشتر بین کلیه دستگاه‌های دارای مسئولیت در حوزه‌های مختلف عمران روستائی تاکید کرد و گفت: مردم به عنوان اصلی‌ترین مخاطبین در امور عمرانی باید به نحوی از خدمات بهره‌مند گردند که مطالبات معوق مانده‌ای نداشته باشند و این در گرو تجمیع امکانات و خدماتی است که کلیه دستگا‌های مرتبط در بحث عمران روستائی ارائه میدهند.

در ادامه جلسه دهیاران در خصوص ضرورت بازنگری طرح‌های هادی روستائی، مشکلات صدور اسناد مالکیت روستائی و سایر مسائل مرتبط در بحث ساخت و ساز‌های روستائی به طرح نظرات و مشکلات خود پرداختند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.